Žiniasklaidos poveikis formuojant kultūros įstaigos įvaizdį

Išteklius internete:
Rinkinys:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšis:
Straipsnis / Article
Kalba:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Antraštė:
Žiniasklaidos poveikis formuojant kultūros įstaigos įvaizdį
Leidinyje:
Mokslas ir praktika: aktualijos ir perspektyvos [Theory and practice: problems and prospects]. 2011, p. 240-247
Santrauka / Anotacija:

LTKultūros sektoriuje didėjant konkurencijai, kultūros įstaigų įvaizdis įgauna svarbią reikšmę. Pastaruoju metu vis plačiau diskutuojama apie žiniasklaidos besikeičiantį pobūdį ir tikslus, kurie siekia patenkinti kultūros įstaigų produktų ar įvaizdžio formavimą. Spauda, radijas, televizija, naudodamos technines priemones pasiekia visuomenę. Taigi, socialinis įvaizdis paveikia įstaigos funkcionavimą, santykius su visuomene, apima nuomones, vertybines sistemas bei kultūrinius modelius. Pastaruoju metu vis dažniau diskutuojama apie tai, kad žiniasklaida ne informuoja, bet formuoja požiūrį, todėl galima teigti, jog žiniasklaida yra socialinė visuomenės partnerė. Šiuo straipsniu siekiama apžvelgti žiniasklaidos, kaip įvaizdžio kūrėjo ieškojimai, įvairūs požiūriai, nuostatos. Taip pat aptariamos bendrosios įvaizdžio formavimo teorinės įžvalgos, žiniasklaidos reikšmė. Esminiai žodžiai: viešoji erdvė, identitetas, kultūrinė plotmė, klientas, komunikacija, komercializacija. [Iš leidinio]

ISSN:
2345-007X
Susijusios publikacijos:
Nuoroda į įrašą:
https://www.lituanistika.lt/content/113870
Atnaujinta:
2025-03-17 21:51:05
Metrika:
Peržiūros: 9    Atsisiuntimai: 1
Eksportas: