LTFizinis aktyvumas yra viena pagrindinių individo fizinės, socialinės ir emocinės gerovės sąlygų, svarbiausias sveikatą stiprinantis veiksnys. Nepakankamas fizinis aktyvumas ikimokyklinio amžiaus vaikams yra itin žalingas- būtinas fizinio aktyvumo ugdymas, paremtas nuoseklia ir kryptinga aktyvinimo sistema. Siekiant įgyvendinti sveikatos stiprinimo fiziniu aktyvumo strategiją, šiandien vis aktualesnė tampa 5-6 m.amžiaus vaikų fizinio aktyvumo pažinimo ir jo pedagoginio optimizavimo problema. Todėl šiame darbe nagrinėjama būtent 5-6 m.amžiaus vaikų fizinio aktyvumo ugdymo sistema, tiriami fizinio aktyvumo, fizinio išsivystymo ir fizinio pajėgumo tarpusavio ryšiai ir jų sąveika su sveikata. Tyrimo tikslas- pagrįsti 5-6 m.amžiaus vaikų fizinio aktyvumo ugdymo sistemą. Tyrimo metu tirtos eksperimentinė ir kontrolinė vaikų grupės, kurių sveikatos ir psichomotoriniai rodikliai skyrėsi nuo fizinio aktyvumo sąlygų.
ENPhysical activity is among the key individual preconditions for physical, emotional and social wellbeing and the most important health improvement factor. Insufficient physical activity is especially harmful for pre-school children: Therefore physical activity education based on a consistent and targeted activation system is indispensable. In implementing the health improvement strategy through physical activity, the problem of physical activity cognition for 5-6 year olds and its pedagogical optimization is becoming increasingly relevant these days. Therefore this work analyzes the specific physical activity education system for 5-6 year olds, as well as physical activity, physical development and physical capacity interrelations and their health interactions. The research purpose is to substantiate the physical activity education system for 5-6 year olds. A pilot and control children groups were studied during the research, and their health and psychomotoric activity indicators differed subject to physical activity conditions.