LTSiekiant išanalizuoti didaktinių žaidimų vaidmenį ankstyvojo amžiaus vaikų sakytinės kalbos ugdymosi kontekste, naudotasi šiais tyrimo metodais: mokslinės literatūros analize, dokumentų analize, pusiau struktūruotu interviu bei turinio analize. Straipsnyje pristatomi didaktinių žaidimų samprata ir vaidmuo, ankstyvojo amžiaus vaikų sakytinės kalbos ugdymosi procese teoriniu aspektu. Be to, pateikiami empirinio tyrimo duomenys, iš kurių matyti, kad didaktiniai žaidimai padeda formuotis taisyklingai kalbai (tinkama artikuliacija, garsų tarimas, žodyno turtinimas, gramatinis taisyklingumas), gelbėja šalinant kalbos sutrikimus, gerina socialinę raidą, ugdosi mąstymą, kūrybiškumą, pažintinius procesus. Tuo tarpu pedagogams didaktiniai žaidimai leidžia koncentruotis į vieną kalbinę sritį ir vaiko (ne)gebėjimą, lengvina darbą, leidžia pasiekti norimą rezultatą, o pati veikla tampa produktyvesnė ir sėkmingesnė. Pagrindiniai žodžiai: ankstyvasis amžius, sakytinė kalba, didaktiniai žaidimai, vaidmuo.
ENIn order to analyse the role of didactic games in the context of early-age children's spoken language education, the following research methods were used: scientific literature analysis, document analysis, semi-structured interviews and content analysis. The article presents the concept and role of didactic games, in the theoretical aspect of early-age children's oral language development process. In addition, empirical research data are presented, which show that didactic games help to form correct language (proper articulation, pronunciation of sounds, vocabulary enrichment, grammatical correctness), help in eliminating speech disorders, improve social development, develop thinking, creativity, and cognitive processes. Meanwhile, for educators, didactic games allow them to concentrate on one language area and the child's (in) ability, make their work easier, achieve the desired result, and the activity itself becomes more productive and successful. Key words: early pre-school age, spoken language, didactic games, role.