LTKokybiškas matematikos mokymas visiems reiškia aukštus pasiekimų lūkesčius ir atitinkamą pagalbą kiekvienam mokiniui. Šiai nuostatai įgyvendinti reikalinga įžvalgi matematikos mokymo politika atnaujinant tiek mokyklinės matematikos programą, tiek pasiekimų vertinimo sistemą, tiek ir matematikos mokytojų rengimo bei kvalifikacijos kėlimo programą. Šios politikos pagrindu turėtų būti tarptautinio lygio matematikos mokymo tyrimai. Kiek realu tai įgyvendinti Lietuvoje? Nuo to, kaip rimtai vertinsime matematikos mokymą, priklauso visuomenės pasirengimas esamiems ir būsimiems iššūkiams. Raktiniai žodžiai: matematikos mokymo politika; kokybiškas matematikos mokymas visiems; matematikos programa; pasiekimų vertinimo sistema; mokytojų kvalifikacija; matematikos mokymo tyrimai. [Iš leidinio]
ENHigh-quality mathematics instruction for all means high expectations and strong support for all students. An insightful math teaching policy when apdating both school math curriculum and assessment system as well as mathematics teacher training and in-service training program are required to implement this provision. This policy should be based on international mathematics education reserach. How realistic is it to implement in Lithuania? From that point on, we will take mathematics teaching seriously depends on society’s readiness for existing and future challenges. Keywords: mathematics education policy; high-quality mathematics instruction for all; mathematics curriculum; assessing mathematical proficiency; qualification of a teacher; research in school mathematics. [From the publication]