LTStraipsnyje teoriškai pagrindžiama krikščioniškosios antropologijos svarba katalikiškajai pedagogikai, apibūdinami pagrindiniai katalikiškosios pedagogikos parametrai ir atskleidžiamas krikščioniškosios antropologijos vaidmuo katalikiškai ugdant. Šiame straipsnyje analizuojami pagrindiniai katalikiškosios pedagoginės veiklos principai, kuriais vadovaujantis, keliami aiškūs reikalavimai profesinėms ugdytojų kompetencijoms, siejami su jų asmeninėmis moralinėmis savybėmis: meile žmogui, pagarba, gerumu, atsakomybe už bendrąjį gėrį ir kt. Straipsnio pabaigoje pateikiamos teoriškai pagrįstos šio tyrimo išvados. Raktažodžiai: katalikiškoji pedagogika, krikščioniškoji antropologija, žmogaus, kaip vientiso asmens, samprata.
ENThe article theoretically reasons the importance of Christian anthropology for Catholic pedagogy, describes the basic parameters of Catholic pedagogy and reveals the role of Christian anthropology in Catholic pedagogy. The article analyses the basic principles of Catholic pedagogical activity, which place clear demands on the professional competences of educators in terms of personal moral qualities: love of man, respect, kindness, responsibility for the common good, etc. Finally, the theoretically grounded conclusions of this study are presented. Key words: Catholic pedagogy, Christian anthropology, the concept of integrity of the human person.