Tropai ir okaziniai dariniai reklamos tekstuose

Rinkinys:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšis:
Straipsnis / Article
Kalba:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Antraštė:
Tropai ir okaziniai dariniai reklamos tekstuose
Kita antraštė:
Tropes and occasionalisms in advertising texts
Leidinyje:
Kalbos kultūra. 2003, 76, p. 126-130
Santrauka / Anotacija:

LTReklama Lietuvoje tebėra naujas, neištyrinėtas reiškinys, nenustatytos jos ribos ir kalbos reikalavimai. Reklamoje absoliutinama poveikio funkcija, kurią geriausiai realizuoja okaziniai dariniai ir neįprasti tropai. Tai, kas žodžių darybos teorijos specialistų buvo nagrinėjama kaip atskiri atvejai tam tikro stiliaus kūriniuose, šiandien tampa beveik kasdienybe. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Metaforos; Tropai; Katachrezė; Oksimoronai; Frazeologizmai.

ENAdvertisements in Lithuania constitute a new and unexplored area; the boundaries and language requirements have not yet been established. Advertisements overemphasise the impactual function, which is best expressed by occasionalisms and unusual tropes. That which used to be investigated by word-derivation specialists as individual cases in literary creations of a particular style is now becoming almost everyday practice.

ISSN:
0130-2795
Susijusios publikacijos:
Nuoroda į įrašą:
https://www.lituanistika.lt/content/11148
Atnaujinta:
2025-02-28 13:48:14
Metrika:
Peržiūros: 140    Atsisiuntimai: 35
Eksportas: