Judėjimo negalią turinčių paauglių patirtys: švietimo socialinis laukas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Judėjimo negalią turinčių paauglių patirtys: švietimo socialinis laukas
Alternative Title:
Social experiences of adolescents with mobility disabilities in the field of education
In the Journal:
Filosofija. Sociologija [Philosophy. Sociology]. 2020, t. 31, Nr. 2, p. 157-164
Keywords:
LT
Negalia. Neįgalieji / Disabilities. Disabled persons; Patyčios / Bullying; Švietimas. Švietimo politika / Education. Education policy.
Summary / Abstract:

LTRemiantis Pierre’o Bourdieu lauko teorija, fundamentaliomis laukas ir habitus sąvokomis, straipsnyje pristatomas judėjimo negalią turinčių paauglių patirčių tyrimas, analizuojamos švietimo socialinio lauko realijos. Duomenys surinkti naudojant pusiau struktūrizuoto interviu tyrimo metodą. Šis kokybinis tyrimas – judėjimo negalią turinčių paauglių socialinės realybės švietimo įstaigose atspindys. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Habitus; Laukas; Negalia; Patyčios; Švietimas; Bullying; Disabillities; Education; Field; Habitus.

ENThis article analyses the socialization experience at school of 12–18-year teenagers with movement disabilities, and is based on the capital theory by sociologist P. Bourdieu and the concepts of field and habitus. It also deals with home schooling and the adaptation of environment at education institutions. It goes into depth of the effect the bullying has on the socialization process of an adolescent with a disability. [From the publication]

DOI:
10.6001/fil-soc.v31i2.4234
ISSN:
0235-7186; 2424-4546
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/84859
Updated:
2020-07-28 20:31:06
Metrics:
Views: 51    Downloads: 21
Export: