Politinė rinkodara komunikacijos kontekste: samprata, funkcijos ir priemonės

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Politinė rinkodara komunikacijos kontekste: samprata, funkcijos ir priemonės
Alternative Title:
Political marketing in the context of communication: the concept, functions and tools
In the Journal:
Santalka: filosofija, komunikacija. 2015, t. 23, Nr. 2, p. 149-158
Keywords:
LT
Politika / Politics; Politinė ideologija / Political ideology; Rinka. Rinkodara / Market. Marketing; Viešoji nuomonė / Public opinion.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojamas politinės rinkodaros fenomenas, pateikiama jos samprata ir funkcijos. Aptariamos pagrindinės politinės rinkodaros priemonės ir jų naudojimo galimybės kuriant politiko, jos teikiamo politinio produkto (idėjos, projekto) įvaizdį. Atskleidžiama įvaizdžio vizualizacijos svarba ir jo kūrimo ypatumai naudojant medijas ir šiuolaikines technologijas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Politika; Politinė rinkodara; Politinės paslaugos; Politinės rinkodaros funkcijos; Pozicionavimas; Segmentavimas; Įvaizdis; Functions of political marketing; Image; Political marketing; Political services; Politics; Positioning; Segmentation.

ENThe article analyses the phenomenon of the political marketing. It introduces its concept and functions. There are discussed the main tools of the political marketing and the possibilities of their usage in creating the image of the political product (idea, project) rendered by the politician. There is revealed the significance of the image visualisation and information technologies. [From the publication]

DOI:
10.3846/cpc.2015.223
ISSN:
2029-6320; 2029-6339
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/84318
Updated:
2020-12-17 20:21:01
Metrics:
Views: 134    Downloads: 61
Export: