Vaiko socialinio emocinio brendimo darželio muzikinėje veikloje įžvalgos.

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vaiko socialinio emocinio brendimo darželio muzikinėje veikloje įžvalgos
Alternative Title:
Insights into the child’s social and emotional maturation during the musical activity in kindergarten
In the Journal:
Pedagogika. 2003, 68, p. 210-215
Keywords:
LT
Ikimokyklinis ugdymas / Pre-school education; Muzika / Music; Vaikai / Children.
Summary / Abstract:

LTŽvelgiant į socialinį emocinį ikimokyklinio amžiaus vaiko brandinimą, kaip j paramą jam greičiau ir lengviau adaptuotis naujoje aplinkoje - mokykloje, - straipsnyje aptariami esmingesnį socialiniai emociniai gebėjimai, atsiskleidžiantys muzikinėje veikloje. Žinant, muzika yra žmogaus emocijų, jausmų judėjimo specifine kalba išraiška, nesunku suvokti, kad užsiimdamas muzikine veikla vaikas bręsta socialiniu ir emociniu požiūriais. Šiame straipsnyje autorės, remdamosis mokslinės literatūros analize, pedagoginiu eksperimentu, aptaria vaiko socialinių emocinių gebėjimų, vertybinių nuostatų užuomazgų apraiškas bei požymius muzikinėje veikloje, pedagogo vaidmens pedagoginiame procese svarbą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Ikimokyklinis ugdymas; Vaiko socialinis ir emocinis brendimas; Muzikinė veikla; Child's socio-emotional maturity; Musical activity.

ENAssuming social and emotional maturation of pre-school children as a support for their speedier and easier adaptation in a new environment – school – the article discusses significant emotional and social competencies unfolding in musical activity. Music is a specific expression of human emotions, therefore it is not complicated to perceive that the child involved in musical activity matures socially and emotionally. On the basis of the analysis of academic literature and pedagogical experiment, the authors discusses the manifestations and evidence of the child’s social and emotional competencies and value-based attitudes in the musical activity as well as the importance of the role of pedagogue in the pedagogical process.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8401
Updated:
2018-12-17 11:09:59
Metrics:
Views: 44    Downloads: 14
Export: