Darbingo amžiaus asmenų pasirengimo tęsti mokymąsi kognityvinis ir emocinis aspektai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Darbingo amžiaus asmenų pasirengimo tęsti mokymąsi kognityvinis ir emocinis aspektai
Alternative Title:
Cognitive and emotional aspects of the preparedness pf persons of working age to continue learning
In the Journal:
Pedagogika. 2003, 69, p. 147-153
Keywords:
LT
Mokymasis visą gyvenimą; Pasirengimas mokytis visą gyvenimą.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojamas tyrimas, kurio metu išsiaiškintas darbingo amžiaus žmonių mokymosi visą gyvenimą svarbos supratimas ir būtinybės išmokti mokytis įsisąmoninimas (kognityvinis aspektas), taip pat mokymosi aktualumas jiems patiems bei pasitenkinimas mokymosi procesu (emocinis aspektas). Pateikiama šių duomenų analizė, atsižvelgiant į išsilavinimą, amžių bei darbo stažą. [Iš leidinio]

ENThe article analyses the research findings which show the perception of the importance of life-long learning of persons of working age and the awareness of the need to learn studying (cognitive aspect) as well as relevance of learning to these persons and satisfaction with the process of learning (emotional aspect). The article introduces the analysis of these data taking into consideration the said persons’ educational background, age and working experience.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8091
Updated:
2018-12-17 11:09:54
Metrics:
Views: 49
Export: