Pedagogų savęs vertinimo ypatumai individualiosios psichologijos aspektu

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pedagogų savęs vertinimo ypatumai individualiosios psichologijos aspektu
Alternative Title:
Peculiarities of Self-Evaluation of Pedagogues on the Aspect of Individual Psychology
In the Journal:
Pedagogika . 2003, 69, p. 93-98
Notes:
LDB Open.
Keywords:
LT
Individualioji psichologija; Asmens savivertė; Nevisavertiškumo jausmas ir kompleksas; Kompensacija
EN
Individual psychology; Self-valuation of a person; Feeling of being not full-fledged; Complex; Compensation
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjami mokytojų savęs vertinimo ypatumai individualiosios psichologijos aspektu. Savęs vertinimą apibūdinančių duomenų faktorinė analizė išryškino pedagogų realiojo ir idealiojo Aš nesutapimą, kuris pagal A. Adlerį interpretuojamas kaip nevisavertiškumo jausmas. Pateikiami duomenys atskleidžia mokytojų savęs vertinimo kryptį ir sąsajas su amžiumi, pedagoginio darbo stažu, lytimi. [Iš leidinio]

ENThe article analyses peculiarities pertaining to self-evaluation of teachers through the angle of individual psychology. The quotient analysis accentuated a mismatch between the real and ideal “I” of pedagogues, which according to Adler is interpreted as low self-esteem. The supplied data reveals the tendency of teachers’ self-evaluation and relationships with age, duration of experience, and gender.

ISSN:
1392-0340, 2029-0551
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8084
Updated:
2018-12-20 22:57:42
Metrics:
Views: 15    Downloads: 1
Export: