LTStraipsnyje nagrinėjami mokytojų savęs vertinimo ypatumai individualiosios psichologijos aspektu. Savęs vertinimą apibūdinančių duomenų faktorinė analizė išryškino pedagogų realiojo ir idealiojo Aš nesutapimą, kuris pagal A. Adlerį interpretuojamas kaip nevisavertiškumo jausmas. Pateikiami duomenys atskleidžia mokytojų savęs vertinimo kryptį ir sąsajas su amžiumi, pedagoginio darbo stažu, lytimi. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Individualioji psichologija; Asmens savivertė; Nevisavertiškumo jausmas ir kompleksas; Kompensacija; Individual psychology; Self-valuation of a person; Feeling of being not full-fledged; Complex; Compensation.
ENThe article analyses peculiarities pertaining to self-evaluation of teachers through the angle of individual psychology. The quotient analysis accentuated a mismatch between the real and ideal “I” of pedagogues, which according to Adler is interpreted as low self-esteem. The supplied data reveals the tendency of teachers’ self-evaluation and relationships with age, duration of experience, and gender.