Fenomenologinė mokytojo darbo įprasminimo analizė

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Fenomenologinė mokytojo darbo įprasminimo analizė
In the Journal:
Pedagogika [Pedagogy]. 2000, 40, p. 95-106
Summary / Abstract:

LTDarbo problemos naujumą lemia siekimas išsiaiškinti, kaip mokytojas subjektyviai supranta ir išgyvena savojo darbo prasmingumą. Problema: per mažai dėmesio skiriama mokytojo asmenybės intencionalumui, vidiniam patyrimui. Tyrimo objektas- subjektyvus žemės ūkio mokyklų mokytojų savojo darbo prasmės supratimas ir patyrimas. Darbo tikslas- atskleisti, kaip žemės ūkio mokyklų mokytojai supranta ir patiria savo darbo prasmę. Tyrimo uždaviniai: apibrėžti, kaip minėti mokytojai supranta ir patiria darbo prasmingumą; išskirti darbo prasmės reiškimosi rodiklius (mokytojo darbo prasmės fenomeno struktūrą). [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokytojai.

ENThe results of phenomenological study discover the meanings of teachers job that are: to experience results of his job as to take care of student being- in- the- word and help in becoming under create meaning relationship with students and organization meaning learning for them; and have the personal experience of feel the need of them and becoming as personal and specialist. [From the publication]

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/7763
Updated:
2018-12-17 10:41:31
Metrics:
Views: 41    Downloads: 5
Export: