Chemijos olimpiadų dalyvių mokymosi rezultatai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Chemijos olimpiadų dalyvių mokymosi rezultatai
Alternative Title:
Learning Results of Participants of Chemistry Contest
In the Journal:
Pedagogika . 2000, 44, p. 117-127
Notes:
LDB Open.
Summary / Abstract:

LTPastaruoju metu vis didesnis dėmesys skiriamas gamtos mokslų dalykų mokymosi rezultatų kokybės tyrimams. V.Lamanauskas, R.Makarskaitė tyrė moksleivių požiūrį į gamtos mokslų dalykus. V.Lamanuskas tyrimo keliu nustatė, kad chemija yra žemiausiai vertinamas dalykas tarp kitų gamtos mokslo disciplinų (pvz. fizikos, biologijos). Olimpiadų dalyviams chemija sekasi gerai, o kitiems tos pačios klasės mokiniams – pats sunkiausias dalykas. Nepasisekė rasti mokslinių tyrimų, kuriuose būtų sistemingai analizuojamas chemijos olimpiadų dalyvių mokymosi pažangumas. Todėl šiuo tyrimu buvo siekta atskleisti chemijos olimpiadų dalyvių mokymosi rezultatus, ypatingą dėmesį skiriant chemijos disciplinai tarp kitų mokomųjų dalykų. [Iš leidinio]

ENLately more attention has been given to quality research of learning achievements in natural sciences. V.Lamanauskas and R.Makarskaitė studied the attitude of pupils to natural sciences. By carrying out research V. Lamanuskas established that chemistry was the most poorly evaluated subject among all natural sciences (e.g. physics and biology). Participants of chemistry contests were good at chemistry while other pupils of the same class found it to be the most difficult subject. There was no research found which would systemically analyse learning progress of participants of chemistry contests. Therefore, the purpose of this study was to reveal learning achievements of participants of chemistry contests focusing on the subject of chemistry among other school subjects.

ISSN:
1392-0340, 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/7739
Updated:
2018-12-20 22:51:27
Metrics:
Views: 14
Export: