Vaikų, turinčių mokymosi sunkumų, gimtosios kalbos ugdymas I klasėje

Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vaikų, turinčių mokymosi sunkumų, gimtosios kalbos ugdymas I klasėje
Publication Data:
Šiauliai : K.J. Vasiliausko įm., 2000.
Pages:
158 p
Notes:
Bibliografija.
Contents:
Ikielementorinis laikotarpis — Vaikų brandumo mokyklai įvertinimas ir mokinių ugdymas ikielementoriniu (parengiamuoju) laikotarpiu — Girdimųjų suvokimų ugdymas — Regimųjų suvokimų ugdymas — Mokinių kalbėjimo įgūdžių korekcija — Mokinių rengimas mokymui rašyti — Ikielementorinio laikotarpio teminis planas — Elementorinis laikotarpis — Elementorinio laikotarpio tikslai — Mokymas skaityti: Skaitymo procesas; Mokymo skaityti metodai; Mokymas analizuoti žodžius garsais ir skiemenimis; Naujų garsų ir naujų spausdintinių raidžių mokymas; Skiemenų sudarymas ir skaitymas; Žodžių sudarymas ir skaitymas; Sakinių bei tekstų skaitymas; Skaitymo mokymo procesas — Mokymas rašyti: Rašymo procesas; Mokymas rašyti raides; Mokymas rašyti žodžius; Rašymo mokymo procesas — Pradinio skaitymo bei rašymo mokomosios priemonės: Specialiųjų mokyklų elementoriai; Specialiųjų mokyklų pratybų sąsiuviniai; Raidynai; Skiemenų ir žodžių kortelės; Rašymo mokomosios priemonės; Kitos pradinio skaitymo bei rašymo mokomosios priemonės — Mokinių šnekamosios kalbos ugdymas: Foneminės klausos bei tarties ugdymo pratimai; Mokinių žodyno ugdymo pratimai (metodai); Sakinių sudarymo bei rišliosios kalbos ugdymo pratimai (metodai) — Elementorinio laikotarpio teminis planas — Priedai: Vaiko, turinčio rašymo sunkumų, pažinimo planas; Vaiko, turinčio skaitymo sunkumų, pažinimas; Pedagoginės pertraukėlės; Didaktiniai žaidimai.
Keywords:
LT
Specialusis ugdymas / Special education; Vaikai / Children.
Summary / Abstract:

LTVaikų brandumo mokyklai požymiai (rodikliai) rodo, jog iš ateinančio į mokyklą vaiko tikimasi nemažai, tačiau dalies vaikų tiek socialinė emocinė, tiek intelektinė, tiek fizinė branda nėra pakankama, nes ne visi auga rūpestingose šeimose, ne visi lanko darželius. Vaikai iš nepalankios socialinės aplinkos visada bus menkiau pasirengę mokyklai, bet, jeigu jų bendrųjų gebėjimų formavimasis nėra sutrikęs, patekę į palankią pedagoginę aplinką jie turi galimybę greičiau artėti prie normalios raidos bendraamžių pasiekimų lygmenų. Knyga skiriama specialiųjų ir bendrojo lavinimo mokyklų pradinių klasių mokytojams, specialiosios pedagogikos specialybės studentams.Reikšminiai žodžiai: Vaikas, vaikas, turintis mokymosi sunkumų, pradinė klasė; Child, child with learning difficulties, primary class.

ISBN:
9955418184
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/72248
Updated:
2020-11-09 19:20:40
Metrics:
Views: 132
Export: