Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Švietimo vadyba ir kaita
Publication Data:
Vilnius : Garnelis, 1999.
Contents:
Įvadas — Švietimo vadyba: Švietimo vadybos apibrėžimas, funkcijos, ryšys su giminingomis sąvokomis ir vieta edukologijos mokslų sistemoje; Švietimo vadybos raida ir aktualios dabarties problemos; Teoriniai švietimo vadybos modeliai; Švietimo vadyba Lietuvoje — Švietimo kaita: Švietimo kaitos samprata; Planingos švietimo kaitos dėsningumai; Švietimo sistemos centralizacija/decentralizacija kaip esminė švietimo kaitos problema; Švietimo vadovų veikla kaitos sąlygomis — Švietimo kaitos kai kuriose Vakarų, Centrinės ir Rytų Europos šalyse analizė: Švietimo kaitos Vakarų Europoje pavyzdžiai – reformos Anglijoje ir Skandinavijos šalyse; Švietimo kaita Centrinėje ir Rytų Europoje; Švietimo kaita Lietuvoje — Lietuvos švietimo vadovų požiūris į kaitą: Tyrimo tikslai ir uždaviniai, metodai ir eiga; Švietimo kaitos/reformos vertinimas; Švietimo centralizacijos/decentralizacijos vertinimas; Funkcijų pasidalijimo tarp įvairių švietimo grandžių vertinimas; Kvalifikacijos tobulinimo/atestavimo vertinimas; Sąryšiai tarp įvairių kaitos aspektų vertinimo; Sąryšiai tarp įvairių kaitos aspektų vertinimo ir tiriamųjų biografinių charakteristikų; Požiūrį į kaitą lemiantys faktoriai ir sąryšiai tarp jų; Rezultatų aptarimas — Išvados ir rekomendacijos — Literatūra.
Related Publications:
- Aspects of learning singleness among gymnasium students. Bildungs- und Kulturmanagement. Frankfurt, M.: Lang, 2008. P. 365-377.
- Duomenimis grįstos švietimo reformos ir pasiekimų sąsajos su vaiko gerove. Socialinis ugdymas. 2013, Nr. 3 (35), p. 41-51.
- Edukacinis stimuliavimas Lietuvos bendrojo lavinimo mokykloje. Ugdymo psichologija. 2001, t. 4, Nr. 2, p. 42-49.
- Kokybinio tyrimo strategijos taikymas projektuojant vadovų kompetencijų ugdymo(si) modelį: duomenų rinkimo ir analizės metodų pagrindimas. Kokybiniai edukaciniai tyrimai: teorijos, duomenų rinkimas ir analizė. Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla, 2012. P. 188-207, 403-404.
- Lyderystės ir vadovavimo reiškinys: panašumai ir skirtumai. Lietuvos aukštųjų mokyklų vadybos ir ekonomikos jaunųjų mokslininkų konferencijų darbai. 2015, 18, p. 163-166.
- Mokyklos bendruomenės taryba - juridinė ar vidaus gyvenimo norma?. Lietuvos sociologija amžių sandūroje. Vilnius: Socialinių tyrimų institutas, 2001. P. 145-152.
- Mokyklos pedagogo veiklos pokyčiai švietimo reformos kontekste. Aukštojo mokslo sistemos ir didaktika: konferencijos pranešimų medžiaga. Kaunas: Technologija, 2001. P. 359-371.
- Mokyklos vadovų veikla mokytojų kompetencijų ugdymo aspektu. Edukacinės studijos. 2008, 3, p. 36-43.
- Novatoriškumo raiška baigiamuosiuose KTU edukologijos magistrų darbuose. Aukštojo mokslo sistemos ir didaktika: konferencijos pranešimų medžiaga. Kaunas: Technologija, 2001. P. 147-159.
- Objektyvieji suaugusiųjų švietimo prieinamumo veiksniai. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2013, Nr. 2 (40), p. 51-56.
- Pedagogo profesionalizacijos aspektai modernioje visuomenėje. Tiltai. 2013, Nr. 2 (63), p. 146-161.
- The Conception and factors of education quality at Lithuanian schools of general education. Procedia - social and behavioral sciences. 2013, 83, p. 170-174.
- Vadovavimo stilių įtaka ugdymo įstaigos kaitai. Edukacinės studijos. 2008, 5, p. 14-26.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/71486
Updated:
2022-01-11 21:06:37