"Kūrybinių industrijų" strategija sovietmečio Lietuvoje: masinio vartojimo produktų pakuotės

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
"Kūrybinių industrijų" strategija sovietmečio Lietuvoje: masinio vartojimo produktų pakuotės
Alternative Title:
"Creative industries" strategies in Soviet Lithuania: packages of mass consumption goods
In the Journal:
Santalka: filosofija, komunikacija. 2015, t. 23, Nr. 1, p. 13-21
Keywords:
LT
Fotografija / Photography; Komunikacija / Communication; Kūrybos industrijos / Creative industries.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjama kūrybinio potencialo reikšmė, formuojant sovietinės ekonomikos ir politikos strategijas. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti Walterio Benjamino Frankfurto filosofijos mokyklos ir britų kultūros studijose plėtotų Vakarų masinės vartojimo kultūros teorijų sąšaukas su sovietinės masinės kultūros studijomis. Tyrime taikomas atvejo analizės metodas, kurio objektu pasirinkta XX a. 7–8-ojo dešimtmečių Lietuvos grafinio dizaino sritis – pakuotės. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Fotografija; Grafinis dizainas; Komunikacija; Kūrybinės industrijos; Pakuotės; Sovietmetis; Sovietmečio menas; Vizualumas; Communication; Creative industries; Graphic design; Package; Photography; Soviet art; Soviet times art; Visuality.

ENThe article explores the Soviet mechanism of including the creative potentials into formation of economical and ideological policy strategies. Research aims to examine, how mass media and culture theories of Walter Benjamin, Frankfurt school and British Culture studies reflect the situation of mass culture in Soviet system. Case study is based on Lithuanian package design of 1960–1970s. [From the publication]

DOI:
10.3846/cpc.2015.185
ISSN:
2029-6320; 2029-6339
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/69608
Updated:
2020-04-19 15:56:02
Metrics:
Views: 34    Downloads: 7
Export: