Kūrybos ekonomikos sektoriai: kūrybinių industrijų sąrašų lyginamoji analizė

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kūrybos ekonomikos sektoriai: kūrybinių industrijų sąrašų lyginamoji analizė
Alternative Title:
Sectors of creative economy: a comparative analysis of different lists of creative industries
In the Journal:
Filosofija. Sociologija [Philosophy. Sociology]. 2014, t. 25, Nr. 1, p. 35–43
Keywords:
LT
Kūrybos industrijos / Creative industries; Medijos / Media.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje iš medijų studijų perspektyvos nagrinėjamos kūrybinių industrijų sritys, lyginami jų skirtingi sąrašai. Pasak autoriaus, tai – dinamiškas kultūros sektorius, kuris keičiasi plėtojantis tiek medijoms, tiek ekonomikai, tiek technologijoms. Skirtingi kūrybinių industrijų sąrašai liudija, kad jų ribos – neaiškios, dažnai susiklojančios. Nors kūrybinės industrijos papildo ir maitina viena kitą, jų teritorijos veikiau yra priešiškos. Valstybės politika jų atžvilgiu nors ir rodo dėmesį šiam sektoriui, kuris yra svarbus ekonomikai, dažnai dar labiau supriešina atskiras jo teritorijas. Apskritai kūrybinės industrijos iškyla kūrybos visuomenėje, kuri drauge – postindustrinė, medijuota ir postmoderni. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kūrybinės industrijos; Kūrybos visuomenė; Masinė kultūra; Medijų aplinka; Creative industries; Creative society; Mass culture; Media environment.

ENArticle deals with the areas of creative industries from the perspective of media studies by comparing their different lists. According to the author, it is a dynamic cultural sector that changes in the development of the media, economy and technologies. Different lists of creative industries witness that their borders are not clear and often cover each other. Creative industries add and nourish each other, but their territories are rather hostile. Although government policy shows attention to this sector important for economy, still it often opposes their different territories. In general, creative industries emerge in creative society that is post­industrial, mediated and postmodern. [From the publication]

ISSN:
0235-7186; 2424-4546
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/83024
Updated:
2021-01-04 19:31:52
Metrics:
Views: 25    Downloads: 4
Export: