Bendrosios, profesinės ir akademinės užsienio kalbos kompetencijos plėtojimo aukštojo mokslo institucijose svarba absolventų požiūriu

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Bendrosios, profesinės ir akademinės užsienio kalbos kompetencijos plėtojimo aukštojo mokslo institucijose svarba absolventų požiūriu
In the Journal:
Kalba ir kontekstai. 2014, t. 6(1), d. 2, p. 289-299
Keywords:
LT
Aukštasis mokslas. Studijos / Higher education. Study; Užsienio kalbų mokymas / Foreign language teaching.
Summary / Abstract:

LTAtsižvelgiant į užsienio kalbų kompetencijos plėtojimo aktualumą, kiek globalumo tiek ir asmeninės brandos mastu, gimtosios šalies ar tarptautinėje erdvėje, visose gyvenimo srityse (asmeninėje ir visuomeninėje, profesinėje ir akademinėje) ir visose žmogaus gyvenimo pakopose mokymosi visą gyvenimą paradigmoje, šiame straipsnyje siekiama įžvelgti ir suformuluoti egzistuojančią užsienio kalbų kompetencijos plėtojimo aukštojo mokslo lygmenyje problemą. Empirinio tyrimo tikslas išsiaiškinti kokias bendrosios, profesinės ir akademinės užsienio kalbos kompetencijas įgijo aukštojo mokslo institucijos absolventai ir nustatyti šių kompetencijų lygmenį bei svarbą absolventų požiūriu. Tyrimo rezultatų analizė atskleidė užsienio kalbų kompetencijų plėtojimo aukštajame moksle sistemos mokymosi visą gyvenimą paradigmoje modernizavimo poreikį. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aukštasis išsilavinimas; Aukštasis mokslas; Bendroji, profesinė ir akademinė užsienio kalba; Bendroji, profesinė ir akademinė užsienio kalbos kompetencija; Užsienio kalbos kompetencijos ugdymas; Development of foreign language competence; General, professional and academic foreign language; Higher education.

ENGiven the topicality of foreign language competence development as far as the level ofglobality and personal maturity is concerned in all the areas of life (personal and public, professional and academic) and all the stages of human life of life-long learning paradigm, the present article aims at perception and formulation of the problem existing in the area of higher education as regards foreign language competence development. The aim of the empirical study is to find out what competences of general, professional, and academic foreign language were acquired by the graduates, and to determine their level and relevance from the point of view of graduates themselves. The analysis of the findings revealed the need for modernization of the system of foreign language competence development in higher education in the paradigm of life-long learning. [From the publication]

ISSN:
1822-5357
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/61556
Updated:
2020-02-12 20:38:00
Metrics:
Views: 19    Downloads: 1
Export: