Organizacinės verslininkystės vertinimo instrumentas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Organizacinės verslininkystės vertinimo instrumentas
Alternative Title:
Instrument for evaluation of corporate entrepreneurship
In the Journal:
Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai [Management theory and studies for rural business and infrastructure development]. 2014, T. 36, Nr. 1, p. 45-55
Keywords:
LT
Ekonomikos plėtra / Economic development; Inovacijos / Innovations; Valdymas / Management.
Summary / Abstract:

LTOrganizacinė verslininkystė yra vienas iš organizacijos procesų, kuris turi įtakos jos sėkmei. Šio proceso tinkamam valdymui mokslo žinioms trūksta ne tik aiškios šio proceso sampratos, bet ir tyrimo instrumento. Organizacinės verslininkystės vertinimas ir tokio instrumento poreikis egzistuoja ir kaimo verslų organizacijų atveju. Šio mokslinio tyrimo tikslas yra sukurti ir empiriškai patikrinti organizacinės verslininkystės vertinimo instrumentą. Straipsnyje pristatomas organizacinės verslininkystės vertinimo instrumentas, kurio empirinis testavimas atliktas naudojant kokybinį ir kiekybinį tyrimo metodus – ekspertinį vertinimą individualaus interviu metodu bei anketinę apklausą. Empirinio tyrimo rezultatai parodė organizacinės verslininkystės vertinimo instrumento validumą, patikimumą ir tinkamumą naudojant jį įvairiose respondentų grupėse bei taikant įvairius tyrimo duomenų rinkimo metodus, todėl rekomenduojama jį naudoti ir organizacinės verslininkystės vertinimui kaimo verslų organizacijose. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Inovacijos; Organizacinė verslininkystė; Patikimumas; Plėtros potencialas; Strateginiai tikslai; Validumas; Vertinimas; Corporate entrepreneurship; Evaluation; Innovations; Potential for growth; Reliability; Strategic goals; Validity; Validity reliability.

ENCorporate entrepreneurship is a process within the organisation and has a positive impact on its success. However, scientific knowledge about this phenomenon lacks a clear definition of it as well as research instrument. The demand of evaluation of corporate entrepreneurship and the instrument for this in organisations of agriculture also exists. Thus, the paper aims to develop and test empirically the instrument for evaluation of corporate entrepreneurship. The instrument was developed using the analysis and synthesis of existing knowledge in the research field and was tested empirically in qualitative and quantitative research using expert evaluation via individual interview and survey methods. The results of empirical testing confirmed the validity and reliability of the instrument for evaluation of corporate entrepreneurship. According to the results, the instrument is appropriate for using it in different groups of respondents and with various types of data collecting methods, so it is recommended for evaluation of corporate entrepreneurship in rural business. [From the publication]

DOI:
10.15544/mts.2014.005
ISSN:
1822-6760; 2345-0355
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/58786
Updated:
2018-12-17 13:52:37
Metrics:
Views: 34    Downloads: 2
Export: