Studentų dvasingumas ir auklėjimo paradigma

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Studentų dvasingumas ir auklėjimo paradigma
Alternative Title:
Spirituality as central subject of education
In the Book:
Akademinė edukologija 1. Vilnius: Mokslotyros institutas, 2003. P. 70-96. (Lietuvos mokslas ; kn. 45)
Keywords:
LT
Ideologija. Pasaulėžiūra / Ideology. Worldviews; Kultūra / Culture; Religija / Religion; Socialinis gyvenimas / Social life; Ugdymas / Education.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje mėginama pagrįsti dvasingumo sampratos vientisumą. Šio tikslo siekiama: pabrėžiant dvasingumo kaip prioritetinės švietimo krypties reikšmę; dvasingumo pagrindu formuojant santykius su pasauliu; išskiriant pagrindinius santykių kaip specifinės dvasingumo išraiškos tipus; atskleidžiant santykių struktūrą ir jos lygių vertinimo kriterijus; aptariant santykių ir vertybių sąsajas; išskiriant mokinių požiūrį į dvasines vertybes. [versta iš angliškos santraukos]Reikšminiai žodžiai: Auklėjimas; Dvasingumas; Kultūra; Moksleivių požiūris į vertybes; Pasaulis; Religija; Santykiai; Tauta; Ugdymas; Vertybės; Culture; Education; Nation; Pupils approach to values; Relations; Religion; Spirituality; Values; World.

ENThe wholeness of the concept of spirituality is attempted to be presented here. For this purpose we made efforts: to define spirituality as the priority trend in education; to describe relations with the world as a background of spirituality; to distinguish the main types of relations as a specific expression of spirituality; to reveal the structure of relations and criteria for evaluation of their level; to discuss connections between the relations and values; to distinguish the pupil's view on spiritual values. [From the publication]

ISBN:
9986795230
ISSN:
1392-4044
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/55904
Updated:
2019-03-14 16:34:48
Metrics:
Views: 19
Export: