Bendraamžių nuostatos į nenorinčius mokytis moksleivius

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Bendraamžių nuostatos į nenorinčius mokytis moksleivius
Alternative Title:
Peers' attitudes towards students unwilling to learn
In the Journal:
Tiltai. Priedas. 2000, Nr. 2, p. 102-108. Švietimas besikeičiančioje visuomenėje
Keywords:
LT
Klaipėda. Klaipėdos kraštas (Klaipeda region); Šilutė; Lietuva (Lithuania); Pedagogika / Pedagogy; Viešoji nuomonė / Public opinion.
Summary / Abstract:

LTŠio darbo objektas - bendraamžių nuostatos nenorinčių mokytis moksleivių atžvilgiu. Tyrimo tikslas - išsiaiškinti, kokias nuostatas yra susiformavę bendraamžiai nenorinčių mokytis moksleivių atžvilgiu, ar šios nuostatos keičiasi su moksleivių amžiumi, priklauso nuo lyties ir mokymosi motyvacijos tipo, ar jas galima laikyti stereotipinėmis. Tyrimo metodika. Tyrimas vyko 1997-99 metais. Tyrimui pasirinkome vienos Šilutės rajono mokyklos 48 pradinių klasių moksleivius ir 48 Klaipėdos m. „Varpo“ vidurinės mokyklos 6-9 klasės moksleivius, taigi iš viso tyrime dalyvavo 96 moksleiviai. Juos pasirinkome neatsitiktinai, bet šiose klasėse dirbančių mokytojų pagalba, kurių nuomone rėmėmės kaip ekspertų: tyrimui jie mums rekomendavo moksleivius, kurie, jų supratimu, labai nori arba kategoriškai nenori mokytis. [Iš Įvado]Reikšminiai žodžiai: Mokinių mokymosi motyvacija; Nenoras mokytis; Nuostata mokytis; Stereotipai; Provision of education, student motivation; Stereotypes; Student's learning motivation; Unwillingness to learn.

ENStudents have opportunities to communicate with students who distinguish themselves in bad learning or in one or another form of unwillingness to learn. They study together and form attitudes towards each other. During a longer time of communication specific stereotypes about each other are made. This article discloses students' attitudes towards the students unwilling to learn, analysis if those attitudes change depending on students' age, sex and the type of motivation, analysis if these could attitudes be stereotypes. The research had been made during 1997-1999. Totally 96 students, who were chosen by specific method, took part in it. The research helped to discover that the peers' attitudes towards students unwilling to learn are rather negative and those altitudes directly depend on students' age; a smaller connection is noticed with the type of learning motivation and sex of students. [Text from author]

ISSN:
1648-3979
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/43751
Updated:
2018-12-17 10:48:37
Metrics:
Views: 22    Downloads: 1
Export: