Vidutiniškai sutrikusio intelekto vaikų socialinių įgūdžių ugdymo strategijos : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vidutiniškai sutrikusio intelekto vaikų socialinių įgūdžių ugdymo strategijos: disertacija
Publication Data:
Šiauliai : Lucilijus, 2012.
Pages:
179 p + 1 kompakt. diskas
Notes:
Disert. rengta 2007-2011 m. Šiaulių universitete. Bibliografija.
Keywords:
LT
Psichikos sveikata / Mental health; Socialinis ugdymas / Social education; Vaikai / Children.
Reviews:
Recenzija leidinyje Pedagogika. 2013, 109, p. 155-159
Other Editions:
Dr. disert. santrauka: Strategies for social skills’ education of children with moderate mental retardation Šiauliai : Lucilijus, 2012 52 p
Summary / Abstract:

LTUgdymo ir socialinės integracijos garantijos sudaro sąlygas atskleisti ir plėtoti negalių turinčių vaikų ir suaugusių asmenų potencialą, turi svarbų vaidmenį asmens intelektinių, socialinių ir kt. gebėjimų raidai. Tačiau net ir įstatymiškai įteisintomis integracijos sąlygomis kai kurios negalių turinčių asmenų grupės patiria tam tikrų socializacijos problemų, susijusių tiek su nepalankiomis visuomenės nuostatomis, negalės stereotipais, tiek ir su neįgaliųjų elgsenos ypatingumais.Reikšminiai žodžiai: Socialiniai įgūdžiai; Vidutiniškai sutrikusio intelekto vaikas; Stiprybių perspektyva; Sistemų teorija; Atvejo analizė; Social skills; Children with moderate mental retardation; Strengths perspective; System theory; Case study.

ENScientific problem in the dissertation research is specified according to the following problem questions: How do the strategies for social skills’ education, which are oriented towards the strengths of a pupil and the system of interactions among education participants, function in the educational practice? What particularities of the application of social skills’ strategies (pupil’s strengths and education participants’ system) do the experience of education participants reveal? What positive and problem aspects of the interaction among education participants do the education in the system child-family-school highlights.

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/42796
Updated:
2022-02-29 21:30:48
Metrics:
Views: 61    Downloads: 21
Export: