Muzikos pedagogikos specialybės studentų naudojimosi internetu studijų procese ypatumai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Muzikos pedagogikos specialybės studentų naudojimosi internetu studijų procese ypatumai
Alternative Title:
Peculiarities of the internet usage by music education students in their studies
In the Journal:
Tiltai. Priedas. 2008, Nr. 37, p. 36-42
Keywords:
LT
Aukštasis mokslas. Studijos / Higher education. Study; Internetas / Internet; Meninis ugdymas / Art education; Mokytojų ugdymas / Teacher education.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjami muzikos pedagogikos specialybės studentų naudojimosi internetu studijų procese ypatumai. Šiuo metu internetas yra vienas moderniausių, operatyviausių ir turtingiausių informacijos šaltinių, todėl naudojimasis juo studijų procese tampa vis aktualesnis. Atlikta dieninio ir neakivaizdinio skyrių muzikos pedagogikos specialybės studentų apklausa parodė, kokioms disciplinoms ruošiantis dažniausiai naudojamasi internetu, kokiomis kalbos parašyti puslapiai dažniausiai studijuojami. Gauti skirtingi šių tyrimų rezultatai dieninio ir neakivaizdinio skyriaus studentų grupėse, taip pat skirtingose amžiaus grupėse; analizuojamos šių skirtingumų priežastys. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Internetas; Internetas, muzikos pedagogika, studijų disciplinos, šaltinių kalba; Muzikos pedagogika; Studijų disciplinos; Šaltinių kalba; Internet; Internet, music education, study subjects, language of sources; Language of sources; Music education; Study subjects.

ENIn this article the peculiarities of using of the internet by music education students in their study process are investigated. In our time the internet became one of the most modern, expeditious and rich sources of information, therefore the usage of the internet in high school studies is becoming more and more important. The inquiry of full-timers and extramural music education students had showed for what subject's learning they most frequently use the internet sources and what language sources do they prefer. The different results had been achieved investigating full-timers and extramural students, as well as students' groups of different age. The reasons of these differences are being analyzed in this article. [From the publication]

ISSN:
1648-3979
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/36978
Updated:
2018-12-17 12:23:41
Metrics:
Views: 15    Downloads: 2
Export: