Menų organizacijos sveikatos prielaida: rinkos tyrimas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Menų organizacijos sveikatos prielaida: rinkos tyrimas
Alternative Title:
Market research as prerequisite for health of arts organization
In the Journal:
Acta Academiae Artium Vilnensis [AAAV]. 2011, t. 63, p. 57-90. Kultūrinių patirčių vadyba: idėjos, tyrimai, galimybės
Keywords:
LT
Auditas / Audit; Kultūra / Culture; Rinka. Rinkodara / Market. Marketing.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjamos meno organizacijų, atliekančių rinkos tyrimus, problemos. Pateikiama teorijų, skirtų rinkos tyrimams, apžvalga bei meno institucijose atliktų tyrimų pavyzdžiai. Analizuojamos priežastys, kodėl meno organizacijoms ne visuomet pavyksta suformuluoti adekvačius poreikius tyrimams ir tyrimų tikslus, dėl ko nukenčia organizacijų veiklos marketingo strateginis planavimas. Teigiama, kad toks meno organizacijų trūkumas sietinas su personalo kvalifikacija, ir rekomenduojama skirti didesnį dėmesį darbuotojų kompetencijoms marketingo tyrimų srityje ugdyti. Taikomas atvejų analizės metodas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kultūros marketingas; Rinkos tyrimai; Auditorijos plėtra; Kultūros statistika; Kultūros poveikio tyrimai; Culture marketing; Market research; Audience development; Culture statistics; Research on culture impacts.

ENThe article focuses on the necessity for market research, that is, on the issue, which is popular in the arts market nowadays. The authors of the article examine several cases of the latest market researches recently conducted in the art organizations in Lithuania. The drawbacks of the completed research and possible reasons for certain insufficiency of cultural operators to conduct research in the field of culture are discussed in this article. Theoretical insights by Madden, Schuster, Kotier and Scheffand others are provided as a methodological basis for further discussion. A variety of international and national research institutions and their activities are presented in the article as a potential support for art organizations carrying out research. The issue of cultural indicators is raised in the paper as well. Conclusions and recommendations on how to improve the quality of research in arts organizations are provided in the final part of the article. [From the publication]

ISBN:
9786094470349
ISSN:
1392-0316
Related Publications:
  • Kokybinių tyrimų metodologija : vadovėlis vadybos ir administravimo studentams / Bronislovas Bitinas, Liudmila Rupšienė, Vilma Žydžiūnaitė. Klaipėda : S. Jokužio leidykla-spaustuvė, 2008. 303 p.
  • Marketingas / Vytautas Pranulis, Arvydas Pajuodis, Sigitas Urbonavičius, Regina Virvilaitė. Vilnius : Garnelis, 2008. 602 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/36656
Updated:
2018-12-17 13:11:17
Metrics:
Views: 21    Downloads: 3
Export: