LTŠiame straipsnyje sprendžiamas probleminis klausimas: kaip reikėtų tinkamai suprojektuoti pagrindinius studijavimo pasiekimų įvertinimo elementus? Atsakymų ieškoma pagrindžiant įvertinimo tipų nustatymą, įvertinimo kriterijų formulavimą ir vertinimo metodų parinkimą. Pagrindinių studijavimo pasiekimų įvertinimo elementų projektavimas iliustruojamas pavyzdžiais, kuriuos galima pritaikyti praktikoje, rengiant ir atnaujinant studijų programas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Studijavimo pasiekimai; Vertinimas; Vertinimo metodas; Įvertinimas; Įvertinimo kriterijai; Įvertinimo tipai; Assessment; Assessment method; Criteria achievement; Evaluation; Evaluation criteria; Evaluation types; Student learning achievements.
ENThis article aims to solve the following problematic issue: how the most essential elements of student learning achievement evaluation should be properly designed? The answers are pursued by the validation of identification of evaluation types, formulation of evaluation criteria and choice of assessment methods. Designing of the most essential elements of student learning achievement evaluation is illustrated by examples that could be applied in practice when developing and renewing study programmes. [From the publication]