Informacinės ir komunikacinės technologijos kaip mokymosi aplinkos komponentas būsimųjų mokytojų edukacinėje praktikoje = Information and communication technologies as a component of learning environment during the prospective teachers' educational placement

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Informacinės ir komunikacinės technologijos kaip mokymosi aplinkos komponentas būsimųjų mokytojų edukacinėje praktikoje = Information and communication technologies as a component of learning environment during the prospective teachers' educational placement
Alternative Title:
Information and communication technologies as a component of learning environment during the prospective teachers' educational placement
In the Journal:
Mokytojų ugdymas [Teacher Education]. 2009, Nr. 13, p. 93-108
Keywords:
LT
Mokytojų ugdymas / Teacher education.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjama, kaip naujas mokymosi aplinkas, susijusias IKT, mokymo procese taiko praktiką atliekantys studentai. Iš įvairių galimų aplinkų kūrimo atvejų, taikant IKT, pasirinkti du – virtualios mokymosi aplinkos ir mokomosios kompiuterinės programos. Analizuojama, kaip dažnai pedagoginę praktiką atliekantys studentai naudoja virtualias mokymosi aplinkas bei mokomąsias kompiuterines programas. Nagrinėjama, kas dažniau naudoja IKT grindžiamas mokymosi aplinkas – praktiką atliekantys studentai ar mokytojai praktikai, ieškoma šių proporcijų priežasčių. Tiriamas studentų požiūris į šiuolaikiškų mokymosi aplinkų edukacinį veiksmingumą. Tyrimo rezultatai interpretuojami atsižvelgiant į technines prielaidas, pedagoginės praktikos trukmę, profesinę patirtį. Mokymosi aplinkų, grindžiamų IKT, taikymo problema nagrinėjama jų legalizavimo aspektu. Tiriama, kaip dažnai atviras programas naudoja praktiką atliekantys studentai, ką jie žino apie atvirų programų šaltinius. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Atvira programa; Mokomosios kompiuterinės programos; Mokymosi aplinka; Virtuali mokymosi aplinka; Educational softwares; Learning environment; Open software; Virtual learning environment.

ENThe article analyses how new environments related to ICT are applied in the teaching process by students on placements. Out of various possible environment creation cases, applying ICT, two were chosen: virtual learning environments and teaching software. It is analysed how often students on placements use virtual learning environments and software. It is investigated who use ICT-based learning environments more often: students on placements or teachers practicians; reasons of these proportions are searched. Students’ attitude towards educational efficacy of modern learning environments is investigated. Research results are interpreted considering technical assumptions, duration of the educational placement, and professional experience. The problem of applying ICT-based learning environments is analysed in the aspect of their legalizing. It is investigated how often open software are used by students on placements, what they know about open source software. [From the publication]

ISSN:
1822-119X; 2424-3302
Related Publications:
Informacinių technologijų taikymo švietime konceptualusis pagrindimas / Valentina Dagienė. Informacijos mokslai. 2003, t. 25, p. 127-134.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/25376
Updated:
2018-12-17 12:39:05
Metrics:
Views: 18    Downloads: 6
Export: