Kūrybinės užduoties kaip dalyko miniatiūroje realizavimas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kūrybinės užduoties kaip dalyko miniatiūroje realizavimas
Alternative Title:
Assessment of mastering the academic subject through creative activity
In the Journal:
Santalka. 2009, t. 17, Nr. 4, p. 62-72
Keywords:
LT
Vilnius. Vilniaus kraštas (Vilnius region); Lietuva (Lithuania); Kūrybiškumas / Creativity; Mokytojų ugdymas / Teacher education; Socialinis ugdymas / Social education.
Summary / Abstract:

LTMokymas aukštojoje mokykloje tobulinimo požiūriu – tai permanentinis vyksmas, grindžiamas šios srities didaktikos teorijų laimėjimais, dėstytojo nuovoka ir geba sudaryti studentams gero mokymosi prielaidas, taikant skatinančią jų kūrybiškumą strategiją. Viena iš svarbiausių gero mokymosi prielaidų – kūrybinės užduotys, kurias atlikdami studentai tarsi fokusuoja mokomojo kurso žinias, pritaiko mokslinės analizės patirtį. Palyginti siauro pobūdžio kūrybinė užduotis ypač efektyvi: ją atliekantis studentas gali bendrojo pobūdžio žinias taikyti naujame kontekste, turi galimybę pasireikšti kaip individualus interpretatorius ir vertintojas. Straipsnyje nagrinėjama kūrybinės užduoties, atliktos VPU socialinės pedagogikos specialybės II kurso studentų, išklausiusių mokomąjį dalyką „Šeimos tyrimas ir konsultavimas“, prasmė. Baigiant dalyko mokymą, taikyta užduotis „Koks šeimos apibrėžimas yra pilniausias ir tiksliausiai perteikiantis šios socialinės bendrijos esmę?“. Remiantis studentų rašiniais, analizuojami ir bendrinami kūrybinės užduoties, kaip dalyko miniatiūroje, rezultatai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokymas aukštojoje mokykloje; Kūrybinė užduotis; Šeimos definicijos; Creative task; Family definitions; University training.

ENThe mastering of the course "Family Research and Consultation" conducted to students of social education at Vilnius pedagogical university was checked by assigning them the creative task of reflecting on what family definition best conveys the essence of this social community. The pedagogical experiment has proved that a course on family studies influences students' matrimonial attitudes, their theoretical reflection, a study of scholarly texts from diverse sources, as well as their interpretative skills. Students accept education scientists' family definitions rather critically, and in making an interdisciplinary analysis, tend to give priority to family definitions presented by sociologists, especially to family definitions in A. Musteikis' "Lithuanians' Encyclopedia". [From the publication]

ISSN:
1822-430X; 2351-714X
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/23611
Updated:
2019-08-28 17:37:32
Metrics:
Views: 18    Downloads: 3
Export: