Žiniasklaidos organizacijos nuosavybės struktūros ir žiniasklaidos priemonės naujienų šališkumo ryšys

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Žiniasklaidos organizacijos nuosavybės struktūros ir žiniasklaidos priemonės naujienų šališkumo ryšys
Alternative Title:
Connection between the ownership structure of media organization and partiality of news
In the Journal:
Informacijos mokslai. 2009, t. 51, p. 124-143
Keywords:
LT
Medijos / Media; Nuosavybė / Ownership.
Summary / Abstract:

LTŽiniasklaidos priemonės naujienų turinys kuriamas žiniasklaidos organizacijoje. Kokias naujienas pateikti visuomenei, sprendžia žiniasklaidos priemonių naujienų turinio administratoriai-redaktoriai. Jų sprendimai priklauso nuo žiniasklaidos organizacijos struktūros ir struktūrinių padalinių galių pasiskirstymo. Straipsnio tikslas - ištirti žiniasklaidos organizacijos nuosavybės bei valdymo struktūros ir žiniasklaidos priemonės naujienų turinio šališkumo sąsajas. Straipsnyje teigiama, kad kuo labiau yra koncentruota žiniasklaidos organizacijos nuosavybės ir valdymo struktūra, tuo labiau yra šališkas žiniasklaidos priemonės turinys; jog didelės nuosavybės ir valdymo koncentracijos organizacijose didžiausias reklamos užsakymų apimtis pateikiančių reklamuotojų veikla naujienų turinyje yra pateikiama palankiau nei kitų reklamuotojų. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Žiniasklaidos organizacija; Nuosavybės struktūra; Naujienų šališkumas; Nacionalinis dienraštis.; Media organization; Structure of the ownership; A bias of media news; National daily.

ENThe content of media news is created by media organizations. Their decisions depend on the structure of media organization and the distribution of power among sections of the organization. The aim of the article is to analyze the connection between the ownership structure of media organization and the partiality of news. The claim of the article is that the concentrated structure of the ownership and management of media organization results in the partiality of media news. The businesses of the main advertisers have a better coverage in the content of news compares with other advertisers in a concentrated structure of ownership and management of media organizations. [From the publication]

ISSN:
1392-0561
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/22013
Updated:
2018-12-17 12:30:21
Metrics:
Views: 13    Downloads: 1
Export: