Pedagogų požiūris į informacinių komunikacinių technologijų ir mokomųjų kompiuterinių programų taikymą ugdant neįgalius vaikus Kauno specialiosiose ugdymo įstaigose

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pedagogų požiūris į informacinių komunikacinių technologijų ir mokomųjų kompiuterinių programų taikymą ugdant neįgalius vaikus Kauno specialiosiose ugdymo įstaigose
In the Journal:
Specialusis ugdymas [Special Education]. 2009, Nr. 1 (20), p. 101-109
Keywords:
LT
Kaunas. Kauno kraštas (Kaunas region); Lietuva (Lithuania); Specialusis ugdymas / Special education; Technologijos / Technologies; Vaikai / Children.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pristatomas tyrimas, kurio tikslas įvertinti pedagogų požiūrį į informacinių komunikacinių technologijų (IKT) ir mokomųjų kompiuterinių programų (MKP) taikymo galimybes ugdant neįgalius vaikus, ištirti realiai egzistuojančią praktiką Kauno specialiojo ugdymo įstaigose ir nustatyti technologijų naudojimo ugdymo procese barjerus. Tyrimo rezultatai parodė, kad nors dauguma specialistų palankiai vertina informacinių komunikacinių technologijų galimybes tobulinant negalę turinčių vaikų ugdymo procesą, tačiau realioje praktikoje IKT ir MKP taiko mažiau nei pusė specialiosiose ugdymo įstaigose dirbančių pedagogų. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Informacinės komunikacinės technologijos (IKT); Mokomosios; Kompiuterinės programos (MKP); Specialiųjų mokymosi poreikių ugdytiniai.; Įvadas; Mokomosios kompiuterinės programos (MKP); Specialiųjų mokymosi poreikių ugdytiniai.

ENThe paper presents research the aim of which was to assess teachers' attitudes towards the possibilities of application of information and communication technologies (ICTs) and educational software (ES) in educating children with disability. The authors aimed at examining the actual practice in special educational institutions of Kaunas and attempted to establish barriers to the use of technologies in the process of education. The research results showed that although the majority of professionals have positive attitudes towards the opportunities provided by ICTs for the development of the process of education of children with disability, in actual practice ICTs and ES are applied by less than half of the teachers working in special education institutions. [From the publication]

ISSN:
1392-5369; 2424-3299
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/21330
Updated:
2018-12-17 12:28:28
Metrics:
Views: 33    Downloads: 16
Export: