Premises for facilitation of continuing education in Lithuania : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
  • Anglų kalba / English
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Premises for facilitation of continuing education in Lithuania: disertacija
Publication Data:
Kaunas, 1997.
Pages:
154 lap
Notes:
Dr. disert. (social. m.) - Kauno technologijos universitetas, 1997. Bibliografija.
Other Editions:
Dr. disert. santrauka: Tęstinio ugdymo plėtros Lietuvoje prielaidos 24 p. : lent
Summary / Abstract:

LTDisertacijoje siekiama plėtoti tęstinio ugdymo sampratą edukologijoje bendrosios vadybos aspektu. Platesnė samprata, apjungianti edukacinę bei vadybinę koncepcijas, leidžia formuluoti bendras nuostatas, o taip pat prielaidas tęstiniam ugdymui, kaip procesui bei sistemai, tobulinti. Disertacijos tyrimo tikslas - pagrįsti bendrąją tęstinio ugdymo koncepciją ir ja remiantis įvertinti Didžiosios Britanijos tęstinio ugdymo sistemos patirtį bei Lietuvos Tęstinio ugdymo sistemos perspektyvą. Pirmojoje darbo dalyje atlikta tęstinio ugdymo, kaip edukacinio reiškinio, analizė. Antroji dalis atskleidžia tęstinio ugdymo sampratą žmogiškųjų išteklių vadyboje. Trečiojoje dalyje išryškinti bendrosios tęstinio ugdymo koncepcijos bruožai, apjungiant edukacinį ir vadybinį požiūrius. Ketvirtojoje dalyje įvertinta tęstinio ugdymo patirtis Didžiojoje Britanijoje, vadovaujantis bendrąja koncepcija. Remiantis bendrąja koncepcija bei Didžiosios Britanijos patirtimi, penktojoje disertacijos dalyje įvertinta tęstinio ugdymo Lietuvoje būklė. Disertacija siūlo strategiją tęstinio ugdymo plėtrai Lietuvoje, analizuoja jos įgyvendinimo galimybes.

ENThe thesis aims to develop the concept of continuing education in educology from a perspective of general management. Broader concept, which combines the educational and managerial concepts, allows formulating common rules and preconditions for the improvement of continuing education as a process and a system. The objective of the thesis is to substantiate general concept of continuing education and assess the experience of the British education system and the perspectives of development of Lithuanian continuing education system perspective on the basis of it. The first part of the thesis analyses continuing education as educational phenomenon. The second part reveals the concept of continuing education in human resource management. The third part highlights common features of the concept of continuing education, combining the educational and managerial perspectives. The fourth part assesses continuing education experience in the UK on the basis of general concept. According to the general concept and the experience of Great Britain, the fifth part assesses continuing education status of Lithuania. The thesis proposes a strategy for the development of continuing education in Lithuania examining its feasibility.

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/21160
Updated:
2022-02-07 20:08:52
Metrics:
Views: 18
Export: