Mokytojų informacinių ir komunikacinių technologijų kompetencijų projektavimas : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Mokytojų informacinių ir komunikacinių technologijų kompetencijų projektavimas: disertacija
Publication Data:
Kaunas, 2006.
Pages:
163 p
Notes:
Disertacija rengta 2002-2006 metais Vytauto Didžiojo universitete, Edukologijos katedroje. Dr. disert. (socialiniai m.) - Vytauto Didžiojo universitetas, 2006. Bibliografija.
Keywords:
LT
Mokytojų ugdymas / Teacher education.
Other Editions:
Dr. disert. santrauka: Designing teacher competencies in information and communication technologies Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2006 30, [1] p
Summary / Abstract:

LTInformacinių ir komunikacinių technologijų kompetencijų (IKT) naudojimas mokymo/si procese priklauso nuo mokytojo gebėjimų integruoti IKT į mokymo/si procesą. Tai yra svarbi prielaida tam, kad mokytojai efektyviai ugdytų besimokančiuosius šių dienų darbo pasaulio reikalavimų paradigmoje. Darbe koncentruojamasi į mokytojų IKT kompetencijas išskiriant mokytojų IKT kompetencijų - IKT politikos, IKT etikos, didaktinių metodų, pagrįstų IKT naudojimu, mokymo/si proceso naudojant IKT valdymo sritis - kurios galėtų papildyti pedagogų kompiuterinio raštingumo standartą. Išskiriamos mokytojų IKT kompetencijų sritis sudarančios kompetencijos, jų rodikliai ir kriterijai, kurie siejami su formaliuoju mokytojų profesinės karjeros keliu bei esama mokytojų atestacijos sistema. Pateikiamas mokytojų savo IKT kompetencijų vertinimo įrankis. [LMT]

ENThe use of competences of informational and communication technologies (ICT) in the teaching/ learning process depends on the abilities of the teacher to integrate ICT into the teaching/ learning process. This is an important assumption in order that teachers effectively educate the students in the paradigm of requirements of the contemporary labour world. The paper focuses on identifying the ICT competences of the teachers: ICT of politics, ICT of ethics, didactic methods based on the use of ICT, teaching/ learning process using the management areas of ICT which could supplement the computer literacy standards of pedagogues. The competences comprising the teachers’ ICT competence areas, their indicators and criteria which are related to the formal progress of the professional career of teachers and the current system of teacher attestation are identified. A tool for self-assessment of ICT competence of teachers is provided.

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/12369
Updated:
2022-02-07 20:09:31
Metrics:
Views: 28
Export: