Technical field students' learning motivation

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Technical field students' learning motivation
Alternative Title:
Techninių specialybių studentų mokymosi motyvacija
In the Journal:
Summary / Abstract:

LTMokymosi motyvacija – viena aktualių edukacinių problemų. Motyvacijos tyrimai padeda atskleisti motyvus, lemiančius studentų motyvaciją. Dėstytojams svarbu susipažinti su studentų motyvacijos veiksniais, kad galėtų taikyti skirtingas mokymosi strategijas. Šiame straipsnyje pateikti techninių specialybių studentų mokymosi motyvacijos tyrimai, siekiant išsiaiškinti studentų mokymosi motyvaciją lemiančius veiksnius bei įvertinti studentų motyvaciją. Tyrimas sudarytas iš dviejų dalių:teorinės ir praktinės. Teorinė dalis apima mokslinės literatūros ir kitų šaltinių apie motyvaciją ir ją lemiančius veiksnius analizę. Atliekant tyrimą buvo apklausti Vilniaus Gedimino technikos universiteto ir Vilniaus kolegijos studentai. Apibendrinus gautus rezultatus, buvo išaiškinti studentų mokymąsi skatinantys ir mažinantys motyvai. Reikšminiai žodžiai: mokymosi motyvacija, motyvacijos veiksniai, techninė specialybė, Vilniaus Gedimino technikos universitetas, Vilniaus kolegija.

ENLearning motivation is one of the most important and relevant educational problems nowadays. Motivation research is important because it helps to reveal the motives that determine the motivation of learners. It is important for educators to know the motivation factors of students to apply appropriate learning strategies. This article presents research on the learning motivation of students of technical specialities in order to find out and evaluate the factors that determine their motivation. The study consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part includes the analysis of scientific literature and other sources about motivation and its determining factors. Students of Vilnius Gediminas Technical University (VILNIUS TECH) and Vilnius College (VC) were interviewed for the practical research. After summarizing the obtained results, the factors which increase or decrease students’ motivation were clarified. Keywords: learning motivation, motivation factors, technical speciality, Vilnius Gediminas Technical University, Vilnius College.

ISSN:
2783-8064
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/115742
Updated:
2025-06-10 11:00:44
Export: