LTStraipsnyje analizuojama rašymo sutrikimų apibrėžtis, požymiai ir priežastys, atliktas tyrimas atskleidžia pradinių klasių pedagogų gebėjimą atpažinti rašymo sutrikimų požymius bei priežastis, požiūrį į savo pasirengimą atpažinti rašymo sutrikimus (pedagogų žinių, gebėjimų įsivertinimas). Tyrimo tikslas – tirti pradinių klasių pedagogų pasirengimą atpažinti rašymo sutrikimus, uždaviniai: remiantis moksline literatūra, apibūdinti rašymo sutrikimų sampratą, požymius bei priežastis, atskleisti pradinių klasių pedagogų gebėjimą atpažinti rašymo sutrikimų požymius bei priežastis, atskleisti pradinių klasių pedagogų požiūrį apie savo pasirengimą atpažinti rašymo sutrikimus. Išsikeltiems tikslams ir uždaviniams įgyvendinti pasirinkti tyrimo metodai – teorinė analizė, anketinė apklausa, tyrimo duomenų analizė. Prasminiai žodžiai: pedagogas, kompetencija, specifiniai mokymosi sutrikimai, rašymo sutrikimai.
ENThe article discusses how primary school educators are prepared to recognize student's writing disorders. Writing disorders are one of the most common learning disabilities. The cause of writing disorders is the inadequate activity of the cerebral cortex involved in the reading and writing processes, minimal brain dysfunction. This leads to disruption of cognitive processes and failure. One of the major signs of writing failure is stable, specific errors. The object of the research was the readiness of teachers to recognize student's writing disorders. The aim of the research is to investigate the readiness of teachers to recognize student's writing disorders, the tasks: based on scientific literature, to describe the concept of classification disorders, classification (classification), signs and reasons, to reveal the ability of teachers to recognize signs and causes of student's writing disorders, to reveal the attitudes of teachers.