MB "Alfa" pardavimo didinimo sprendimai

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
MB "Alfa" pardavimo didinimo sprendimai
Alternative Title:
Solutions for increasing the sales of Alfa MB
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojami pardavimo sampratos bei veiksnių, darančių įtaką pardavimui teoriniai aspektai, pateikiami pardavimo didinimo būdai. Taip pat analizuojami MB „Alfa“ maisto prekių, alkoholio ir tabako parduotuvės pardavimai, stebimas sezoniškumas bei pardavimo pajamų kaita per penkerius metus. Atlikus klientų stebėjimo analizę, atrastos probleminės bei tobulintinos įmonės sritys ir numatomi jų sprendimo būdai. [Iš leidinio]

ENThe article discusses the theoretical aspects of sales and the factors affecting sales, also reviews the ways to increase sales. This article analyses MB Alfa's, grocery, alcohol and tobacco store, sales, seasonality and changes in sales revenue over five years. After the analysis of customer monitoring, the problem areas of the company have been identified and solutions for increasing sales have been offered. [From the publication]

ISSN:
2538-7669
Related Publications:
Marketingas / Vytautas Pranulis, Arvydas Pajuodis, Sigitas Urbonavičius, Regina Virvilaitė. Vilnius : Garnelis, 2008. 602 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/98214
Updated:
2023-12-01 14:47:09
Metrics:
Views: 5
Export: