Nuotolinio vaikų ugdymo pandemijos dėl COVID-19 metu iššūkių tyrimas Lietuvoje: tyrimo imtis, eiga, metodai

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Nuotolinio vaikų ugdymo pandemijos dėl COVID-19 metu iššūkių tyrimas Lietuvoje: tyrimo imtis, eiga, metodai
In the Book:
Contents:
2.1. Tyrimo eiga — 2.2. Tyrimo dalyviai: 2.2.1. Kiekybinio tyrimo dalyviai; 2.2.2. Kokybinio tyrimo dalyviai — 2.3. Tyrimo instrumentai: 2.3.1. Kiekybinio tyrimo kintamieji; 2.3.2. Kokybinio tyrimo interviu — 2.4. Duomenų analizė: 2.4.1. Kiekybinių duomenų analizė; 2.4.2. Kokybinių duomenų analizė — 2.5. Tyrimo vertė ir ribotumai.
Keywords:
LT
Nuotolinis mokymas ir mokymasis / Distance teaching and learning; Pandemijos / Pandemics; Vaikai / Children.
Summary / Abstract:

LTMokslinėje studijoje pristatomas tyrimas buvo įgyvendinamas pagal mokslininkų grupės projektą „Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl COVID-19 metu: grėsmės bei galimybės ekosisteminiu požiūriu“ (Nr. S-COV-20-11). Projektas truko nuo 2020 m. birželio iki 2020 m. gruodžio mėnesio. Šiame tyrime buvo taikomas mišrių metodų tyrimas (angl. mixed methods research; Creswell, 2008) – kai kokybiniai ir kiekybiniai duomenys renkami, analizuojami ir nagrinėjami tame pačiame tyrime, siekiant suprasti tą patį tyrimo objektą, o vieno tipo duomenys papildo ir pastiprina kito tipo duomenis. Šiam tyrimui toks dizainas buvo tinkamiausias dar ir todėl, kad kiekybiniai ir kokybiniai duomenys buvo renkami atskirai bet kuria eilės tvarka numatytais tyrimo laikotarpiais. Tyrimas buvo atliekamas dviem etapais. Pirmasis etapas vykdo 2020 m. birželio–liepos mėnesiais, antrasis – 2020 m. spalio–gruodžio mėnesiais. [Iš leidinio]

ISBN:
9786090705919
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/98121
Updated:
2023-01-11 15:15:44
Metrics:
Views: 24    Downloads: 1
Export: