Krizių komunikacijos valdymo modelis

Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Krizių komunikacijos valdymo modelis
Alternative Title:
Improvement of External Communication Administration in UAB "Amber Cargo"
Summary / Abstract:

LTŠių dienų patirtis rodo, jog net ir didžiausios Lietuvos įmonės nesugeba susitvarkyti su krizinėmis situacijomis. Ištikus krizinei, jos išvis nebūną arba būną netinkamai pasiruošę valdyti susidariusią situaciją. Krizėje labai svarbu komunikuoti su visuomene, žurnalistais, įmonės darbuotojais bei nukentėjusiais žmonėmis. Pažymėtina, jog daugeliui įmonių taisyklingai komunikuoti krizės metu yra sudėtingiausia, tačiau nekomunikuojant krizės suvaldymas tampa labai komplikuotas ir dažnu atveju nebegalimas. Šiame straipsnyje pateikiamos krizių komunikacijos sampratos su jų charakteristika, gilinamasi į krizių požymius, rūšys su išsamiais paaiškinimais ir pavyzdžiais. Taip pat pristatomos krizių priežastys, bei krizių stadijos apibūdinant kas kiekvienoje stadijoje vyksta ir kaip jose elgtis. Pateikiami krizių valdymo būdai, krizių komunikacijos strategijos, bei sukurtas pavyzdinis krizių komunikacijos valdymo modelis, kuriuo remiantis galima daug efektyviau komunikuoti ir suvaldyti krizines situacijas. [Iš leidinio]

ENThere are several important aspects to the implementation, maintenance and enhancement of communication processes in business enterprises. They help to stand out in a competitive environment, to create an attractive image as an employer, partner, service or product developer or distributor. In addition to the management of communication processes, it is also important that all employees are involved and understand the importance of this process, and that overall communication competence helps to build quality relationships with customers and partners. In a modern organization, every employee contributes to image building. The article analyses whether Amber Cargo pays sufficient attention to communication processes and what they are from the point of view of the employees themselves. It also analyses the possibilities and attitudes of staff participation in contributing to the development of communication content. A quantitative employee survey and an interview of the company's manager were used. [From the publication]

ISSN:
2538-7669
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/97920
Updated:
2023-12-01 14:46:44
Metrics:
Views: 7
Export: