UAB „Creative partner“ prekės ženklo įvaizdis vartotojų požiūriu

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
UAB „Creative partner“ prekės ženklo įvaizdis vartotojų požiūriu
Alternative Title:
Brand image from the consumer perspective of Creative Partner LTD
Summary / Abstract:

LTPrekės ženklo įvaizdis - neatsiejama išskirtinumo dalis, formuojanti įspūdį bei leidžianti vartotojui prisiminti prekės ženklą. Prekės ženklo įvaizdis yra grindžiamas idėja, įvairove, unikalumu ir plėtra. Prie įvaizdžio priskiriama: grafiniai ir kūrybiniai sprendimai, prekės ženklo komunikacija, ir strategija, el. svetainė, socialiniai tinklai, reklama bei santykių su vartotoju palaikymas. „Creative Partner“ prekės ženklo įvaizdis vertinamas inovatyvių ir lanksčių idėjų įgyvendinimu el. svetainėje, „Facebook“, „Instagram“ internetiniuose kanaluose. Straipsnyje pateiktas UAB „Creative Partner“ prekės ženklo įvaizdžio tyrimas klientų požiūriu. Išryškinama „Creative Partner“ teikiamų paslaugų kokybė, inovacijų įgyvendinimas bei kūrybiškumo polinkis. UAB „Creative Partner“ prekės ženklo įvaizdį plėtoja jau dešimtmetį, todėl reikalinga buvo atlikti prekės ženklo įvaizdžio analizę, nusprendžiant, ar formuojamas prekės ženklo įvaizdis vartotojų požiūriu yra tinkamas bei veiksmingas. [Iš leidinio]

ENResearch problem. “Creative Partner“ Ltd elaborates its brand image for a decade. In order to determine if brand image is suitable and effective, it is significant to research brand image approch of the clientele. A few main problems relating to “Creative Partner“ Ltd are specified. What is the brand image of “Creative Partner“ Ltd? What are the possible brand image changes? Research object – brand image of “Creative Partner“ Ltd. Research aim is to carry out brand image analysis of “Creative Partner“ Ltd. Research methods: The quantitative research was chosen in order to carry out brand image analysis of “Creative Partner“ Ltd. The type of this research is a questionnaire. 125 respondents participated in the questionnaire. Brand image is an exclusive part, forming impression and allowing consumer to remember a specific brand. Brand image is based on an idea, diversity, uniqueness and development. The image is aligned with graphic and creative decisions, communication of the brand, strategy, website, social media, advertisements and the maintenance of relationship with a consumer. The brand image of “Creative Partner“ Ltd realization was assessed of innovative and flexible ideas on the Internet channels such as website, Facebook and Instagram. After the research brand image of “Creative Partner“ Ltd was determined to be positive by the approach of the clientele. Iniciated and adjusted decisions of the brand are effective. The data shown “Creative Partner“ Ltd quality of provided services, awareness of the projects, implemented innovations and tendency of creativity. [From the publication]

ISSN:
2029-9311
Related Publications:
  • Marketingas / Vytautas Pranulis, Arvydas Pajuodis, Sigitas Urbonavičius, Regina Virvilaitė. Vilnius : Garnelis, 2008. 602 p.
  • Mokslinių tyrimų metodologija ir metodai : (edukologija ir kiti socialiniai mokslai) / Kęstutis Kardelis. Šiauliai : Lucilijus, 2005. 398 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/97853
Updated:
2023-12-01 14:46:39
Metrics:
Views: 7    Downloads: 4
Export: