LTŠios knygos tikslas ir yra padėti atpažinti, ištirti pedagoginį pašaukimą jo ugdymo galimybes ir vaidmenį Lietuvos mokyklos reformai. Pirmasis šios knygos skyrius skirtas visybiniam pašaukimo, pedagoginio pašaukimo vaizdui atskleisti. Pateikiama pedagoginio pašaukimo samprata, aprėpianti ne tik pašaukimo etimologiją bet ir jos esmę, struktūrą funkcionavimo galimybę. Antrajame skyriuje apibūdinama šiuolaikinio mokytojo pašaukimo raiška praktiniame darbe. Čia apibūdinamos mokytojų nuostatos bei požiūriai į savo darbą jo sėkmę. Išryškinami dabarties mokytojų pedagoginio pašaukimo ypatumui. Trečiajame skyriuje pateikiama šiuolaikinio mokytojų rengimo Europoje, o kartu ir Lietuvoje, apžvalga. Apžvelgiamos kandidatų į mokytojo profesiją atrankos, jų rengimo, mokytojų profesinės savimonės ir kt. problemos. Pateikiamas pedagoginio pašaukimo, t.y. tinkamumo mokymo darbui, savimonės ir meilės tam darbui ugdymo projektas bei jo įgyvendinimo rezultatai, išvados ir rekomendacijos. Knyga būtų reikalinga tobulinant būsimųjų pedagogų rengimą keliant pedagogų kvalifikaciją perkvalifikuojant, taip pat orientuojant vyresniųjų klasių moksleivius pasirinkti pedagogo specialybę. Galėtų paskatinti mokytojų praktikų savianalizę, saviugdą Padėtų pažinti ir suprasti pedagoginį pašaukimą jo vietą svarbą ir reikšmę švietimo reformos kelyje [Iš Pratarmės].