Integruotos teminės ugdomosios veiklos apie bites ir bitininkystę veiksmingumas

Rinkinys:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšis:
Straipsnis / Article
Kalba:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Antraštė:
Integruotos teminės ugdomosios veiklos apie bites ir bitininkystę veiksmingumas
Kita antraštė:
Effectiveness of integrated thematic educational activity about bees and beekeeping
Leidinyje:
Gamtamokslinis ugdymas bendrojo lavinimo mokykloje [Natural Science Education in a Comprehensive School], 2019, 25, p. 70-80
Santrauka / Anotacija:

LTTyrimo objektas: integruotos teminės ugdomosios veiklos apie bites ir bitininkystę veiksmingumas priešmokyklinėje ugdymo grupėje ir 1–4 klasėse. Tyrimo tikslas: išanalizuoti priešmokyklinės ugdymo grupės vaikų bei 1–4 klasių mokinių klausimynų lapus prieš ir po integruotos teminės ugdomosios veiklos apie bites ir bitininkystę ir gauti grįžtamąją informaciją apie tokios edukacijos poveikį mokinių žinioms, gebėjimams ir nuostatoms, įvertinant minimos edukacijos veiksmingumą. Metodai: klausimynų pildymas, kokybinė – kiekybinė veiklos klausimynų duomenų analizė. Atliekant tyrimą buvo siekiama atsakyti į šiuos klausimus: 1. Kokias žinias ir supratimą vaikai turi iki edukacijos apie bites ir bitininkystę pradžios; 2. Kaip pasikeičia žinios ir suvokimas apie bites ir bitininkystę po edukacijos; 3. Apžvelgti tyrimo rezultatus ir įvardinti dažniausiai mokinių daromas gamtamokslines klaidas [p. 71].

ENFor the last two years the author of this study was giving educations for adolescents and adults about bees and beekeeping in Lithuania. It was noticed that despite the lack of general knowledge about bees, people are keen on improving their comprehension about social insects. However, starting from general educational programms for preschools and primary schools there was barely information about social insects. That was a reason for further analysis of how effective children can learn from integrated educational activity organised at school. The object of the study was preschool and primary school students from one school in Vilnius, Lithuania. The aim of this study was to analyse the feedback and questionnaires that were filled by preschool and primary school students before and after the education. Then to measure the impact of this education on students knowledge, skills and attitudes. This study could help teachers to find more ideas for social insects topic in primary school. Moreover, it was revealed what are the most common misconseptions about bees and beekeeping so it could be used to avoid possible mistakes in pupil learning. All in all, according to students reviews after education about bees and beekeeping, honey bees became more appreciable insect that was not before. And this is a little step for growing love for nature in little human‘s heart.

ISSN:
2335-8408
Susijusios publikacijos:
Nuoroda į įrašą:
https://www.lituanistika.lt/content/93197
Atnaujinta:
2024-10-18 14:23:27
Metrika:
Peržiūros: 53    Atsisiuntimai: 8
Eksportas: