LTStraipsnyje technologinio ugdymo elementai nagrinėjami ir aiškinami vertybiniu aspektu, kaip specifinės mus supančio pasaulio objektų ir reiškinių charakteristikos, turinčios teigiamos reikšmės ugdymo proceso būties sferoje, siekiant patenkinti kuriuos nors ugdymo proceso dalyvių poreikius bei interesus, ir galinčios turėti teigiamos reikšmės ne tik ugdymo procesui, bet ir dalyko mokytojui kintančiame ugdymo procese. Pateikiami 2004 ir 2006 m. atliktų tyrimų rezultatai. Taikant semantinio diferencialo metodiką atskleistos technologijų mokytojų nuostatos į technologinio ugdymo elementus; palyginti pastarųjų metų tyrimo duomenys ir nustatytos kai kurios technologinio ugdymo realizavimo problemos. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Technologinis ugdymas; Vertybiniai aspektai; Technologijų mokytojų nuostatos.
ENThe article addresses and explains the elements of technological education in value-based aspect as specific characteristics of objects and phenomena of the surrounding world having positive effect on educational process in the sphere of subsistence with a view to satisfying some needs and interests of the participants of educational process and capable of exerting positive impact not only on educational process but also on the subject teacher in the changing educational process. 2004 and 2006 research findings are provided. The method of semantic differential was used to reveal the attitudes of technology teachers to the elements of technological education; data of recent years were compared and certain problems of the implementation of technological education were identified.