Ketvirtųjų klasių moksleivių geometrinių vaizdinių lygiai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Ketvirtųjų klasių moksleivių geometrinių vaizdinių lygiai
Alternative Title:
The Levels of geometrical images of the fourth form pupils
In the Journal:
Pedagogika. 2002, 62, p. 63-68
Keywords:
LT
Vilnius. Vilniaus kraštas (Vilnius region); Lietuva (Lithuania).
Summary / Abstract:

LTPasaulinės pedagoginės ir psichologinės geometrijos gebėjimų vertinimo patirties analizės pagrindu buvo sudarytos geometrinių vaizdinių lygių nustatymo klausimynas. Remiantis žvalgomojo tyrimo Vilniaus Gabijos gimnazijos pradinės mokyklos ketvirtosiose klasėse rezultatais, iškeltos hipotezės apie pradžios mokyklos moksleivių geometrinių vaizdinių lygių apatinę ir viršutine ribas bei tikėtinas moksleivių lygių skirtumų priežastis. Geometriniu pasirengimu penktajai klasei laikytas moksleivių gebėjimas išskirti ir analizuoti visų (ir neįprastų) figūrų savybes. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Geometry in primary school; Evaluation; Capability of geometry; Level of images.

ENOn the basis of the global pedagogical and psychological experience on the assessment of the geometrical skills the questionnaire for the establishment of the levels of geometrical images was developed. The findings of the study conducted in the fourth forms of the primary school of Vilnius Gabija Gymnasium enabled to formulate hypotheses about the upper and lower levels of geometrical images of the primary school pupils and potential reasons of the differences in the levels. The geometrical preparedness for the fifth form was considered to be the pupils’ ability to identify and analyse the characteristics of all the images (including unusual images).

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8854
Updated:
2018-12-20 22:55:27
Metrics:
Views: 29    Downloads: 9
Export: