Įmonių socialinės atsakomybės pritaikymas IT organizacijose

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Įmonių socialinės atsakomybės pritaikymas IT organizacijose
Alternative Title:
Implementing corporate social responsibility aspects in the IT organizations
Keywords:
LT
Darbuotojai / Workers.
Summary / Abstract:

LTŠiuolaikinėje rinkoje vis didesnę įtaką įgijo IT paslaugas teikiančios įmonės. Natūralu, kad didėja ir konkurencija tarp tokio tipo organizacijų. Įmonės konkuruoja ne tik dėl užsakymų, bet ir dėl IT srities specialistų, todėl kiekvienai įmonei, įmonių socialinė atsakomybė (ĮSA) tampa labai svarbiu konkurencingumo rodikliu. Tyrimo tikslas - įvertinti dviejų konkurencingų IT įmonių socialinės atsakomybės lygį rinkos, darbuotojų ir visuomenės aspektais, pasiūlant platesnį ĮSA taikymą. Tyrimu nustatyta, kad dėl ypač didelio IT specialistų trūkumo socialinė atsakomybė darbuotojų aspektu yra pakankamai gerai išplėtota, tačiau ties rinkos bei visuomenės aspektais įmonėms reikėtų pasitempti. Išanalizavus tyrimo rezultatus buvo pateikti pasiūlymai įmonėms gerinti rinkos bei visuomenės socialinės atsakomybės aspektus, plačiau šviečiant darbuotojus apie korupcijos prevencijas versle bei skatinant atliekų rūšiavimą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: IT organizacija; Socialinės atsakomybės vertinimas darbuotojų požiūriu; Įmonių socialinė atsakomybė; Įmonių socialinė atsakomybė (ĮSA); Assessment of social responsibility from the point of view of employees; Corporate Social Responsibility (CSR); Corporate social responsibility; IT organization.

ENIn today's business landscape IT organizations play bigger and bigger role. It is only natural that competition between IT organizations also keeps on growing. Organizations compete not only for business, but also for more competent employees. That's why organization’s public image and CSR becomes very important. The aim of the research is to evaluate CSR aspects of two competing companies. The research found that corporate social responsibility to employees is really well developed. Organizations overdevelop CSR to employees to attract highest talent, but CSR to market or society is neglected. Research results were analysed and objective suggestion on improving were given to organizations. Organizations should provide more information about corruption prevention to their employees and also be more transparent about recycling. [From the publication]

ISBN:
9786094810404
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/88533
Updated:
2021-02-02 19:06:38
Metrics:
Views: 30
Export: