LTAukštosios technikos mokyklos absolventams paprastai gyvenimo praktika kelia didesnius reikalavimus negu tai numato mokymo programos. Kiekvienas svarbesnis technikos laimėjimas - kompiuterizavimas, naujosios informacinės technologijos, robotizavimas - atspindi visuomenės gyvenimo sąlygas. Tad didėja ir visuomeninė inžinieriaus atsakomybė. Kvalifikuotas specialistas turi išmanyti organizavimo ir valdymo dėsnius, sugebėti juos panaudoti ne tik gamybai tobulinti, bet ir socialinei-psichologinei aplinkai kurti ir gerinti. Todėl labai svarbu toks inžinierių parengimas, kad jie mokėtų ne tik numatyti savo techninių projektų ir darbų rezultatus, juos vertintų, bet ir gebėtų bendrauti su kitais specialistais taisyklinga lietuvių kalba, šiuo atveju specialybės kalba.
ENUsually life experience makes greater demands on the graduates of higher technical schools than it is foreseen in teaching programs. Every larger technical achievement - computerization, new information technologies, robotics - reflects living conditions of the society. Thus the social responsibility of the engineer increases. A qualified specialist has to understand the laws of organization and management, to be able to use them not only to improve production, but also to create and improve a social - psychological environment. Therefore, it is very important to prepare engineers that they would be able not only to predict the results of their technical projects and works and to evaluate them but also to lave a good command of the Lithuanian language, in this case, a professional language when they communicate with other specialists.