Pradinių klasių mokytojų patirties naudoti kompiuterį matematikos mokymui tyrimas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pradinių klasių mokytojų patirties naudoti kompiuterį matematikos mokymui tyrimas
Alternative Title:
Research on computer using experience of primary school teachers in teaching of mathematics
In the Journal:
Lietuvos matematikos rinkinys. 2009, t. 50, p. 78-83
Keywords:
LT
Mokytojų ugdymas / Teacher education; Mokslinis ugdymas / Scientific education; Pradinis ugdymas / Primary education; Specialusis ugdymas / Special education.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje aptariami kai kurie pradinių klasių mokytojų informacinių ir komunikacinių technologijų (IKT) naudojimo patirties bei informacinių technologijų (IT) taikymo moksleivių matematinių gebėjimų ugdymo praktikoje klausimai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Dispersinė analizė; Kompiuteris; Koreliacijos koeficientas; Matematinių gebėjimų ugdymas; Moksleivių matematinių gebėjimų ugdymas; Mokytojo kompetencijos; Pradinis ugdymas; Spirmeno; Spirmeno koreliacijos koeficientas; Vienos imties t kriterijus; ANOVA; Computer; Developing of schoolchildrens mathematical abilities; Dispersion analysis; Mathematical abilities education; One sample T test; Primary education; Spearmans rank correlation coefficient; Spearmans rho; Teachers ICT experience.

ENThe article deals with some questions of primary school teachers’ experience in using of informational and communicative technologies (ICT) and application of information technologies (IT) for practical development of schoolchildren’s mathematical abilities. [From the publication]

DOI:
10.15388/LMR.2009.14
ISSN:
0132-2818; 2335-898X
Related Publications:
Pradinių klasių moksleivių pažintiniai interesai informacinės visuomenės sąlygomis / Marija Barkauskaitė, Kristina Mišeikytė. Pedagogika. 2003, 67, p. 98-103.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/86053
Updated:
2021-04-16 20:25:50
Metrics:
Views: 24    Downloads: 3
Export: