Inovatyvių mokymo metodų taikymas dėstant matematiką kolegijų studentams

Direct Link:
Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Inovatyvių mokymo metodų taikymas dėstant matematiką kolegijų studentams
Alternative Title:
Innovative methods in teaching mathematics for college students
In the Journal:
Lietuvos matematikos rinkinys. 2012, t. 53, ser. B, p. 175-180
Keywords:
LT
Pedagogika / Pedagogy; Specialusis ugdymas / Special education; Studentai / Students; Technologijos / Technologies.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje apibūdinama mokymo metodų samprata bei jų skirstymas pagal įvairias mokslininkų metodikas, be to išskiriami inovatyvūs mokymo metodai (IMM), nagrinėjami šių metodų taikymo privalumai ir trūkumai dėstant matematiką. Kolegijų matematikos dėstytojų apklausos rezultatai parodė, kad dažniausiai taikomi tradiciniai mokymo metodai, technologijų ir skirtingų metodikų pagalba integruojant į juos inovatyvius metodus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Dėstytojai; Informacinės technologijos; Innovative methods; Inovatyvūs metodai; Matematika; Mathematics; Mokymo metodai; Studentai; Teaching methods; Information technologies; Innovative methods; Inovatyvūs metodai; Matematika; Mathematics; Mokymo metoda; Students; Teachers; Teaching methods.

ENThis paper describes the concept of teaching methods and their distribution to the various scientific methods, in addition to described innovative teaching methods. Considered innovative teaching methods advantages and disadvantages of teaching mathematics, the math topics examples. College mathematics teachers survey showed that the most applied are traditional methods by integrating into them innovative methods, based on technologies and different methodologies. [From the publication]

DOI:
10.15388/LMR.B.2012.32
ISSN:
0132-2818; 2335-898X
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/85847
Updated:
2021-04-16 20:25:40
Metrics:
Views: 19    Downloads: 1
Export: