LTFilosofijos vieta medicinos studijų struktūroje šiandien lyg ir nekelia rimtų abejonių. Tačiau kyla visa eilė klausimų, nuo kurio sprendimo priklausys šio dalyko studijų kokybė. Tai visų pirma medicinos įvaizdis moderniose vakarų visuomenėse, medicinos tikslai ir idealai 21 amžiuje, būsimų studentų medikų intelektualiniai pagrindai, jų pasiruošimas suprasti mediciną kaip sudėtingą socialinį kultūrinį reiškinį. Straipsnyje analizuojama biomedicininės paradigmos įtaka medicininiam mąstymui, atskleidžiami jos trūkumai, o taip pat suformuluojami filosofijos dėstymo tikslai universitetinėse medicinos studijose.
ENThe presence of philosophy within tire body of medical education seems to raise no doubt nowadays. There are however, some questions of the greatest importance: what image of medicine prevails in modem Western societies? What ideals of medical professionals are commonly shared in these societies? What is the intellectual background of the students of medico-related faculties? The real purposes and goals ascribed to philosophy as a part of medical curricula, as well as methods of teaching philosophy depend on the answers given to these questions. In the article there are analysed the aims and goals of philosophy in medical curricula.