Nevyriausybinių organizacijų marketingo priemonės pritraukiant rėmėjų lėšas

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Nevyriausybinių organizacijų marketingo priemonės pritraukiant rėmėjų lėšas
Alternative Title:
Marketing tools of non-governmental organizations for attracting sponsorships
In the Book:
21-oji Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas – Lietuvos ateitis. Verslas XXI amžiuje", 2018 m. vasario 8-9 d. Vilnius. Vilnius : Technika, 2018. pdf (11 p.). (Mokslas - Lietuvos ateitis: Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija)
Keywords:
LT
Administravimas. Valstybės tarnyba / Administration. Public service; Kaimas. Kaimai / Villages. Country.
Summary / Abstract:

LTŠis straipsnis skirtas išsiaiškinti nevyriausybinių organizacijų sėkmę ir veiklos efektyvumą nulemiančias marketingo priemones. Tiksliau, kokios teoriškai jos gali būti ir kaip turėtų elgtis organizacija, kad pritrauktų rėmėjų susidomėjimą ir paskatintų juos aukoti. Taip pat, patikrinti, kokios marketingo priemonės pasitelkiamos Lietuvoje ir kaip tai atkreipia visuomenės dėmesį. Būtent lėšos yra svarbiausias komponentas nevyriausybinėms organizacijoms, kad galėtų efektyviai veikti ir gerinti žmonių gyvenimo kokybę, nes iš valdžios nesulaukiama pakankamos paramos. Be literatūros analizės, buvo atliktas kelių nevyriausybinių organizacijų naudojamų marketingo priemonių palyginimas ir jų veiksmingumas – lėšų pritraukimo išraiška. Tad atsižvelgus į visuomenės elgseną ir nuomonę, minimos organizacijos gali atsižvelgti bei realybėje taikyti tik tuos metodus, kurie yra šiuo metu efektyviausi. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Nevyriausybinės organizacijos; Marketingas; Visuomenė; Rėmimas; Tarpusavio bendravimas; Šalies valdžia; Non-governmental organizations; Marketing; Society; Sponsorship; Mutual collaboration; Country’s government.

ENThe purpose of this article is to point out the marketing tools, which determine non-governmental organization’s success and activity’s efficiency. Specifically, what kind of marketing strategies are there and how should the organization operate to attract the attention of sponsors, so they would be stimulated to invest. Furthermore, article aims to find out what kind of marketing tools non-governmental organizations in Lithuania use and how they catching an attention of society. Funds are the most important component of non-governmental organizations, that allows them to work effectively and improve the quality of life of people, since nongovernmental organizations cannot get enough support from the government. Apart from analysis of the literature, several non-governmental organizations and their marketing tools comparison was made. It allowed to see their efficiency by attracted funds in numbers. Therefore, the organizations studied could notice a behaviour and opinion of society, and apply only those methods, which are the most effective nowadays. [From the publication]

ISSN:
2029-7149
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/82530
Updated:
2022-02-14 15:28:02
Metrics:
Views: 72    Downloads: 18
Export: