Lietuvoje veikiančių bankų elektroninių paslaugų vertinimas studentų požiūriu

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Lietuvoje veikiančių bankų elektroninių paslaugų vertinimas studentų požiūriu
Alternative Title:
Lithuania banks e-services evaluation of the students point of view
In the Journal:
Keywords:
LT
Mokykla / School; Studentai / Students; Vartotojai / Consumers.
Summary / Abstract:

LTDaugumos naujų paslaugų ir technologijų atsiradimas paskatino procesą, kai finansinių paslaugų pasiūlą dažnai lemia rinkos paklausa. Tai skatina Lietuvoje veikiančių bankų konkurencinį augimą, paslaugų tobulinimų bei inovacijų poreikio atsiradimą. Bankai, reaguodami į aplinkoje vykstančius pokyčius, kuria ir diegia naujus banko produktus bei paslaugas, plečia rinkas. Dažnai informacinių technologijų panaudojimas leidžia nustatyti būdus, kuriais gali būti vykdomos verslo operacijos. Šio proceso akivaizdi pasekmė – bankuose teikiamos elektroninės paslaugos, tokios kaip elektroninė bankininkystė. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Bankai; E-bankininkystė; E-paslaugos; Elektroninės paslaugos; Studentų nuomonė; Studentų požiūris; Vartotojų elgsena; Vertinimas; Banks; Consumer behavior; E-banking; E-services; Electronic services; Evaluation; Lithuania; Student attitude; Students opinion.

ENNew technologies had led the process when financial services supply often leads to market demand. This encourages the growth of Lithuania banks competitive, service improvement and innovation. To expand the market banks development new products and services. The use of information technologies often allows to define the ways in which business transactions can be carried out. This process is evident banks, the supply of the e- service, such as e-banking. [From the publication]

ISSN:
2029-2805; 2029-2813
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/82432
Updated:
2020-07-28 20:31:09
Metrics:
Views: 17    Downloads: 6
Export: