Visuomenės normas pažeidžiančių nepilnamečių ugdymo ypatumai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Visuomenės normas pažeidžiančių nepilnamečių ugdymo ypatumai
Alternative Title:
Peculiarities of education of juveniles violating society order
In the Journal:
Pedagogika . 2000, 47, p. 87-94
Notes:
LDB Open.
Keywords:
LT
Visuomenės normos; Nepilnamečiai; Ugdymas
Summary / Abstract:

LTAugantis paauglių nusikalstamumas priverčia mus pažvelgti į problemą iš įvairių pozicijų. Paauglių savęs analizės ugdymas ir atsakomybės jausmo įsisavinimas padėtų mažinti visuomenės normų pažeidžiamumą. Svarbu, kad mokytojai teisingai formuotų savęs supratimo jausmą, padėtų nusistatyti tikslus. Nustatyta, kad tiems, kuriems buvo skiriamos bausmės buvo labiau susierzinę, emociškai užsidarę. Šie vyraujantys bruožai gali paskatinti nusikalstamumą. Atsižvelgiant į tai, reikia formuoti tuos charakterio bruožus, kurie neskatintų nusikalstamumo.

ENGrowing juvenile delinquency forces the society to examine different aspects of the problem. Development of self-analysis and responsibility of teenagers should help diminish the number of violation of the society’s standards. It is important for teachers to formulate the feeling of self-understanding in the correct way and help teenagers set their goals. It has been determined that teenagers who had been imposed penalties were more anxious and withdrawn – these are the dominating characteristics that may lead to delinquency. Considering this, it is necessary to formulate features that would not encourage violation of the law.

ISSN:
1392-0340, 2029-0551
Related Publications:
Jaunimo situacijos tyrimas Šiaulių mieste (aktyvaus dalyvavimo jaunimo organizacijose kontekstas) / Jovilė Abariūtė, Aušra Kazlauskienė. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2009, Nr. 2 (23), p. 69-74.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8025
Updated:
2018-12-20 22:51:36
Metrics:
Views: 28    Downloads: 3
Export: