LTŽinių ir darbo su informacinėmis technologijomis įgūdžiu mokinys įgyja nuolat, kai ieško, kaupia, atrenka, sistemina ir skleidžia informaciją. Informacinių technologijų paskirtis - parengti moksleivį gyventi modernioje visuomenėje, padėti atsiskleisti mokinio kūrybinėms galioms. Moksleivis gauna ir kartu apdoroja informaciją todėl įgyja naujų žinių, formuojasi jo įgūdžiai, vertybinės nuostatos, kurios atsispindi mokinių veikloje ir per jų elgesį. Pasaulio pažinimas - vienas labiausiai integruotų mokymo dalykų pradinėse klasėse. Jis apima didžiulę sistemą (gamta - žmogus - ūkis - kultūra - visuomenė). Moksleiviai supažindinami su istoriškumo samprata, reikšmingiausiais Lietuvos ir pasaulio istorijos momentais bei socialiniais reiškiniais. Atliekami eksperimentai, bandymai, sodinama ir auginama, tirpinama, maišoma ir garinama, sveriama ir matuojama. Mokomasi nuoseklaus tyrimo metodo (stebėjimas - analizė - hipotezė - jos tikrinimas - išvados). Žodis „integruoti“ reiškia jungti į visumą, sudaryti visumą ir pan. Tiek pasaulio pažinimo programa, tiek informacinis ugdymas pripažįsta dalykų integralumą. Mokant pasaulio pažinimo, siekiama ugdyti kūrybingą asmenybę. Informacinių technologijų naudojimas taip pat numato kūrybinę veiklą, suteikia galimybę sustiprinti, paįvairinti kai kurių temų mokymąsi, skatina moksleivių motyvaciją, organizuoja aktyvią mokinių veiklą.
ENPupils at present live in the world where the rate of changes has been speeding up and industrial society has been substituted by the information society. The influence of Natural Sciences upon the information society development has expanded and increased. It includes the research of human thinking and the creation of information technologies. Technology is informative only when its application is based on the use of computer. The use of the computer in the classes on Natural Sciences enables the teacher to use the complete set of visual aids: pictures, cartoon insertions, diagrams, maps and sound. The Internet pages give a lot of various information and pupils are supplied with different knowledge in Natural Sciences. The efficiency and usefulness of Natural Sciences depend on the teacher’s skills to adapt properly educational programmes on the computer. Educational programmes make the process of teaching and training more varied, help to use the time effectively and clarify the aims. Computer use in the lessons of World study enrich and broaden pupils’ understanding, develop their work habits, intensify their learning motivation, and bring up a lot of positive emotions. Key words: information society, world study, computer use, natural sciences.